Spring naar bijdragen

TROS Wim van Putten's LP en CD Show The Alan Parsons Story


melle

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

Bedankt melle voor deze uitzendingen! Ik had er slechts stukjes van, ooit op cassettes opgenomen in de jaren 80. Ik heb nog een 20-tal cassettes van ieder 90 minuten van de shows van Wim Van Putten, maar op de meeste had ik enkel de muziek opgenomen. Moest je nog andere opnames van zijn LP en CD show tegenkomen mag je die zeker posten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei distero:

Ik heb nog een 20-tal cassettes van ieder 90 minuten van de shows van Wim Van Putten, maar op de meeste had ik enkel de muziek opgenomen.

Als je ze nog hebt: ik ben zeer geïnteresseerd!

Als je het zelf niet kan wil ik ze wel voor je (ons) digitaliseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik heb die nog en zelfs al gedigitaliseerd (WAVE of FLAC) -- maar ik weet niet hoe ik die kan delen ... Kan je me dat eens uitleggen? Op Dropbox en Onedrive heb ik geen plaats en ik vermoed dat die bestanden van 500Mb of 200Mb niet oplaadbaar zijn hier.

 

bewerkt door distero
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok ! 

zal wel een tijdje duren

 - Ik laat nog iets weten als de files ter beschikking staan.

 - er is telkens een A en een B file per uitzending (A en B zijde van cassette)

 - zoals gezegd is spijtig genoeg meestal de stem van Wim van Putten niet mee opgenomen om zoveel mogelijk muziek op die cassettes te krijgen

 - en ik heb geen info van de data of tracks en heb tot op heden geen playlists kunnen vinden op het internet om dat aan te vullen

eerste file: Please login or register to see this link.

op 30:46 hoor je Wim van Putten even ...

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was een vaste luisteraar, maar heb er helaas nooit iets van opgenomen.

Ik denk dat veel mensen dat wel hebben gedaan, maar dat zijn waarschijnlijk geen radio-liefhebbers maar muziek-liefhebbers.

Omdat Wim de muziek helemaal draaide en zijn spreeks droog waren was het natuurlijk eenvoudig om enkel de muziek op te nemen.

Dat zal bij de meeste opnames dan ook het geval zijn.

Ik heb ook tig Top 40 en Nationale Hitparade-opnames waar men enkel de muziek heeft getaped.

 

Omdat ik een vaste luisteraar was zal ik ongetwijfeld veel muziek herkennen.

Ik hoop dat iemand anders het kan doen, maar zoniet werk ik die playlists in de toekomst wel uit.

Dank voor het plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er komen nog een 18 uploads, dus 9 tapes van 2x45 minuten (mijn cassettedeck draaide vanzelf van richting en dus is er bijna geen onderbreking bij overgang van A naar B

 

maar ik zit al aan mijn 5 Gbyte grens en moet dus 24u wachten ..

 

veel luisterplezier al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei distero:

maar ik zit al aan mijn 5 Gbyte grens en moet dus 24u wachten .

Dat probleem herken ik;

 

Something went wrong! The server responded with this:
"You crossed your daily upload limit of 5 GB, please try again in 24 hours."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.