Spring naar bijdragen

1974-01-21 Speelbal van politieke golven


cdb

Aanbevolen berichten

Beste Juul,  het gaat mij in eerste instantie om het programma tussen 1500 en 1600 met oa Pe Muhren. Mijn opname is niet compleet. Wat de rest betreft, alles is welkom. Ik wil der verders niks mee doen, wees niet ongerust. Het is puur voor mij zelf als liefhebber. Ik heb de programma's SVPG  van 21 Januarie 1974 behoorlijk compleet, maar er zit hier en daar een knip en een gat in.

 

Groeten  Cor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een paar uur van 21 Januari 1974. Niet helemaal compleet maar we zijn op weg. Dank voor alle aanbiedingen.

 


"Veronica - 1974-01-21 21 Januari 1600-1700 Speelbal van politieke golven 5e uur (eigen opname Cassette ).mp3"
Please login or register to see this link.


"Veronica - 1974-01-21 21 Januari 1300-1400 Speelbal van plitieke golven Rob Out (Eigen opname Niet compleet.mp3"
Please login or register to see this link.


"Veronica - 1974-01-21 21 Januari 1400-1500 Speelbal van politieke golven Rob Out (Studioband met het live nieuws geplakt).mp3"
Please login or register to see this link.


"Veronica - 1974-01-21 21 Januari 1200-1300 Speelbal van politieke golven Rob Out.mp3"
Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach weet je, soms deel ik wel eens een stukje van bijvoorbeeld een aankondiging van een Cats-plaat of een ander Volendammer plaatje uit die tijd. Je hebt nog veel Cats fans die het prachtig vinden die oude radio Veronica fragmenten aangaande bijvoorbeeld The Cats nog eens te horen. 

Ook Arnold en zijn vrouw reageren wel eens. Het zou helemaal een wonder zijn als ik de aankondiging van de Jukebox tegen zou komen van oa Joost de Draaijer met zijn palingsound kreet.

Ik heb laatst nog een deel van Cees Veerman Poesie uit 1969 (Parels voor de zwijnen)   gedeeld op facebook. Leuke reacties gehad van oa Jan Veerman Poesie uit Thailand.

Voor de rest moet je het materiaal een beetje beschermen en uniek houden.

Juul bedankt.

 

Groeten,  Cor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.