Spring naar bijdragen

Radio 538 - Top 100 van 2017 - 31 dec 2017


melle

Aanbevolen berichten

  • 3 years later...
1 uur geleden zei dave76:

Beste Roberto. Heb je zelf ook materiaal om te delen? Ik zie van jou de ene na de andere request binnen komen en er zijn er al heel wat gevuld. Ik denk dat leden het ook op prijs stellen als je wat materiaal deelt uit je eigen collectie (als je dat hebt). Dat vergroot de waardering en zullen de requests ook sneller ingevuld. Zo deed ik het in de beginjaren. Heel veel gedeeld (nu nog) en een eigen club. Ik request bijna niets meer maar probeer ook wat te delen in plaats van niets anders dan een waslijst aan requests. Dat wordt echt gewaardeerd.

Ik kom je bij deze tegemoet met de top 100 van 2017.

Please login or register to see this link.

Ok bedankt

10 minuten geleden zei Roberto26081981:

Ok bedankt

Beste dave hoe moet je dat dan doen . Ik ben nog nieuw . Vandaar  en heb nog niet veel . Wil je me een uitleg geven . Als je wil . Gr. Rob 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf materiaal hebt dan kun je dat hier delen. Hoe je dat doet?

Ga naar Please login or register to see this link.  en klik daar op upload files. Vervolgens ga je naar de map waar jouw radioprogramma's staan. Kies er één of meerdere uit en klik op ok. Vervolgens worden de bestanden geüpload en als dat klaar is dan krijg je een link. Daar klik je op en vervolgens kom je op het gedeelte waarin jouw opname te horen is. Kopieer die pagina die bovenin je browser staan en plaats dat hier. Nu is je bestand hier geüpload.

Als je daar niet uitkomt is er ook nog het welbekende wetransfer. Echter blijven de links daarvan maar 1 week geldig.

Kies je bestand en klik op creër mijn link. Vervolgens wordt je bestand geüpload. Aan het eind krijg je een link en die kopieer je hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei dave76:

Als je zelf materiaal hebt dan kun je dat hier delen. Hoe je dat doet?

Ga naar Please login or register to see this link.  en klik daar op upload files. Vervolgens ga je naar de map waar jouw radioprogramma's staan. Kies er één of meerdere uit en klik op ok. Vervolgens worden de bestanden geüpload en als dat klaar is dan krijg je een link. Daar klik je op en vervolgens kom je op het gedeelte waarin jouw opname te horen is. Kopieer die pagina die bovenin je browser staan en plaats dat hier. Nu is je bestand hier geüpload.

Als je daar niet uitkomt is er ook nog het welbekende wetransfer. Echter blijven de links daarvan maar 1 week geldig.

Kies je bestand en klik op creër mijn link. Vervolgens wordt je bestand geüpload. Aan het eind krijg je een link en die kopieer je hier. 

Ok bedankt voor de uitleg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.