Spring naar bijdragen

Radio Contact - 14-04-2001 - 1400-1700 - Top 40


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

Wat het ook kan zijn dat is, contact had veel kleine stations in de steden opgekocht en niet alle programma's was het zelfde als in brussel waar de hoofdzetel was. Dus de lokale zenders hadden een beetje ruimte om eigen creatief te zijn. Als je kijkt naar het aantal zenders dat ze hadden het was enorm. 

GEERT.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze natuurlijk nooit allemaal beluisterd, maar de meesten draaiden gewoon de Super Top 50. We kregen lijsten met ook de spreeks die we moesten doen. Die heb ik nog ergens liggen. Ik zal ze eens opzoeken en een scan plaatsen. Platen kregen we op CD-ROM.

Daarnaast kregen we snelstartcassettes met de Top 10-montage, de verdwenen platen etc.

Zal eens kijken of ik daar ook nog wat van heb liggen, vast wel...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geweldig ik heb ze nog maar 5 minuten beluisterd, ben bezig oude keuken aan het afbreken, maar kun je mij zeggen bij welke contact je hebt gewerkt? Ik woon rond de rand rond brussel hier konden we luisteren naar contact vlaams brabant met heel goeie dj's. Als ik naar ons appartement aan de kust ging vroeger, dan ging ik soms wel eens naar oostende daar waren andere dj's. Nu met verschillende technology kunt ge veel synchroon laten werken op verschillende stations en op de basis als laten voicetracken en dan alles doorsturen naar alle kleine stations maar eind jaren 80 en begin jaren 90 ging dat nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha ja, GRK bestaat nog luister soms ernaar. ik vind het fantastisch dat we nu kunnen luisteren naar stations over heel de wereld via internet. Vroeger moest ge nogal wat doen om naar radiostations te luisteren buiten uw eigenstreek. Ik ken iemand die ging naar nederland om 538 op te nemen of via wereld ontvanger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon de nodige "lokale radio's" uit Vlaanderen in Nederland beluisteren, "een beetje" buiten hun uitzendgebied.

Hedetendage "100,5 Das Hitradio", de lokale zender uit Eupen, in heel Nederlands Limburg, een gedeelte in Brabant en zowat geheel Nordrhein-Westfalen.

Leuke zender, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

h leuke stations. Ik ben nogal een grote jingle freak en zeker als er alfred Lagarde in voor komt. Vroeger zijden mijn ouders dat ik maar alles opnam voor maar op te nemen; maar ik deed dat om er de jingles uit te halen. Die van contact waren geweldig. Heb je nog airchecks van contact?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei manie:

Heb je nog airchecks van contact?

Sowieso van mezelf, maar die ga ik niet delen...

Heb nog veel op cassette, maar dan moet je toch nog (enige maanden) geduld hebben voor ik dat ga digitaliseren.

Maar als er interesse voor is gooi ik het in ieder geval niet weg. (Had ik anders wel gedaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.