Spring naar bijdragen

Start HitRadio Veronica


Robin1981

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Ronald Gutte:

Hier zijn ze nog een keer met dank aan Robin:

 

Start HitRadio Veronica deel 1.mp3
Please login or register to see this link.

 

Start HitRadio Veronica deel 2.mp3
Please login or register to see this link.

Weet jij de datum toevallig Ronald?

 

Groet,

 

WEim

3 uur geleden zei Ronald Gutte:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Albatrosstudio:

Heb twee dagen ervoor, 30-08-1995, nog Jan van Zanten opgenomen met zijn Top 64 als laatste programma (terwijl ik bij de Stones in de Kuip was).

Heb ik live beluisterd op AM, kan ik me nog herinneren. Uit mijn hoofd van 20-24u, enkel Nederlandstalig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Laat dan maar zitten....potverdorie

Heel veel bestanden worden als rar bestanden aangeboden, kun je gemakkelijk uitpakken.
Als dat voor jou een probleem is wil ik ze ook als mp3 uploaden.

 

Edit: hier zijn ze.

 

Veronica 1995-09-01 Start HitRadio Veronica deel 1.mp3
Please login or register to see this link.

 

Veronica 1995-09-01 Start HitRadio Veronica deel 2.mp3
Please login or register to see this link.

 

bewerkt door Ronald Gutte
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-2-2019 om 18:31 zei Albatrosstudio:

Waarom nou weer ra(a)r bestanden?

Rar bestanden zijn ongeveer net zoiets als zip bestanden en als je windows gebruikt zijn er genoeg programma's te krijgen waarmee je ze kan uitpakken en dan kun je de uitgepakte bestanden gewoon beluisteren zoals je gewend bent. Ik vind het juist erg handig vooral bij meerdere bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei PowerMusic:

Rar bestanden zijn ongeveer net zoiets als zip bestanden en als je windows gebruikt zijn er genoeg programma's te krijgen waarmee je ze kan uitpakken en dan kun je de uitgepakte bestanden gewoon beluisteren zoals je gewend bent. Ik vind het juist erg handig vooral bij meerdere bestanden.

 

Je zadelt de Windows gebruikers dan op met het probleem dat ze er een programma voor moeten installeren. Dan kan je beter kiezen voor een zip file, die kan standaard uitgepakt worden in Windows.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vincent:

Je zadelt de Windows gebruikers dan op met het probleem dat ze er een programma voor moeten installeren. Dan kan je beter kiezen voor een zip file, die kan standaard uitgepakt worden in Windows.

Ok daar heb je een punt. Mijn voorkeur gaat ook uit naar zip maar met rar heb ik persoonlijk ook geen probleem. De reactie was bedoeld als verduidelijking meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.