Spring naar bijdragen

Top 2000 van 2000 of van 2002


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

Ik heb voor proef 1 uurtje rest materiaal ontvangen van 30 dec 2002. Het blijkt 13-14 uur te zijn van Frits Spits. Begint met CCR...  het zijn de nrs 434 tm 423

Het "restmateriaal"  is dus idd de Top2000 van 2002.

 

Bij elkaar heb ik nu 15 hele uren van dat jaar. Nog 129 te gaan. (heeft iemand méér?) Als dat 10 euro per uur kost dan wordt dat uiterst kostbaar en is met crowdfunding niet op te brengen. Tenzij iemand dat er voor over heeft....:angel:  maar die moet nog geboren worden denk ik haha. Dus ik probeer nog iets over de prijs. En als dat zo blijft dan pas ik want dat gaat me echt te ver.

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die service om oude programma's op te vragen zal bedoeld zijn voor mensen die naar iets heel specifieks zoeken, bijvoorbeeld een enkel uur waarin ze zelf te horen zijn.

 

Ze zitten er vast niet op te wachten om jullie van complete top 2000's te voorzien... Het personeel heeft betere dingen te doen.

bewerkt door Paul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Paul:

Die service om oude programma's op te vragen zal bedoeld zijn voor mensen die naar iets heel specifieks zoeken, bijvoorbeeld een enkel uur waarin ze zelf te horen zijn.

 

Ze zitten er vast niet op te wachten om jullie van complete top 2000's te voorzien... Het personeel heeft betere dingen te doen.

 

Je hebt gelijk, het is ook een verschrikkelijke puist met werk, een paar mp3-tjes kopiëren. Tien euro per mp3 is eigenlijk nog een schijntje, goed beschouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jhvdheuvel:

 

Je hebt gelijk, het is ook een verschrikkelijke puist met werk, een paar mp3-tjes kopiëren. Tien euro per mp3 is eigenlijk nog een schijntje, goed beschouwd.

 

Een paar?

21 minuten geleden zei Gisteren:

 

Zoals elk jaar een café opbouwen om van daaruit de top 2000 uit te zenden?

 

Zijn de mensen van het archief ook al daarvoor verantwoordelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Paul:

Zijn de mensen van het archief ook al daarvoor verantwoordelijk?

 

Volgens mij is dat altijd zo geweest.

@Theo Jansen

 

Misschien is het mogelijk om een vast bedrag te bieden dat we met een kleine crowdfunding hier wel zouden kunnen ophoesten? 200,- of iets in die richting? 10 x 20,- pp zou toch moeten kunnen lukken en ging het bij de vorige top 2000 die we hebben gekocht ook niet uiteindelijk op die wijze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens rustig aan....  Vorig jaar is het voor 200 euro gelukt maar ging het maar om een relatief gering aantal uren. Nu zijn dat er nog pakweg 130. Personeel moet opzoeken en is ermee bezig . Het zijn gewoon personeelskosten wat het zo duur maakt. En inderdaad de tarieven zijn niet ingericht om 130 uren in 1 klap te leveren. Daarom is geduld geboden. Ik ben on speaking terms (net als vorig jaar) en hoop daarmee uiteindelijk toch wat te bereiken wat voor iedereen acceptabel is. Het is overigens nog niet zeker of we daarmee ook alle uurtjes van 2002 te pakken hebben. Het is niet voor niets restmateriaal. Ze hebben zelf ook geen idee wat er allemaal opstaat.  

Nogmaals geduld is een schone zaak en zodra ik met een acceptabel bedrag kan komen zal ik dat zeker laten weten.

 

Wordt VERVOLGD :D

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 2/1/2018 om 09:49 zei jhvdheuvel:

De vraag staat uit op het retroforum. Benieuwd naar een eventuele reactie......

De link naar het retroforum geeft nu :"We konden het item dat je wilde bekijken niet terugvinden." Helaas. Zet me maar ook op de lijst van de mogelijke crowdfunders (als de kosten de pan niet uitvliegen toch).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update: Ik heb contact gehad met B&G  het op en uitzoeken van die uurtjes kost zoveel tijd dat het niet voor minder dan 10 euro per uur gaat lukken.... Omdat dit geheel ruim 1250 euro zou worden gaat dit hem niet worden.

ook niet met crowdfunding.

 

Ik ga nu een afspraak maken om er persoonlijk langs te gaan en kijken wat we kunnen bereiken en ook om te luisteren of het wel allemaal is wat we zoeken.

 

Het is echt een kwestie van de lange adem en dus van geduld.

Maar ach sinds 2002 wachten we hier al 15 jaar op... alles voor het beste resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben er gewoon geen zin in lijkt het het is teveel moeite.  Normaal kost 1 radio uurtje 19,95 !

Nu dus 10 euro maar dat kost je bij elkaar 1290 euro (129) uur.

Ik denk niet dat we de mensen kunnen gaan vragen om plm 100 euro te doneren voor de crowdfunding hiervan. Ik zelf ben dat nl ook niet van plan. Het moet wel leuk blijven. Ik ga binnenkort eens naar Hilversum en wie weet. Niet geschoten is altijd mis.  Voorlopig blijft dit op mijn verlanglijstje staan.

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nou ik ga binnenkort een keer op een maandag naar Beeld en Geluid in Hilversum om vast te stellen of dat rest materiaal is wat we zoeken en wat er allemaal is. is het wel compleet etc. 

Nogmaals dit is een kwestie van een lange adem en veel geduld maar als dat uiteindelijk het resultaat oplevert wat we allemaal wensen dan heb ik het er wel voor over.

Vooralsnog weet ik geen andere prijs dan 10 euro per uur materiaal..... Als het daarbij blijft dan haak ik zelf af want 1300 euro... met crowfunding (stel dat we er 15 zo gek weten te krijgen) dan is het nog altijd ruim 85 euro pp. Ja dat is niet leuk meer .

 

Ik moet nog een datum afspreken maar wil er iemand met me mee? Dan kunnen we effectiever te werk gaan.

Ik hoor het graag.

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Theo Jansen:

Nou ik ga binnenkort een keer op een maandag naar Beeld en Geluid in Hilversum om vast te stellen of dat rest materiaal is wat we zoeken en wat er allemaal is. is het wel compleet etc. 

Nogmaals dit is een kwestie van een lange adem en veel geduld maar als dat uiteindelijk het resultaat oplevert wat we allemaal wensen dan heb ik het er wel voor over.

Vooralsnog weet ik geen andere prijs dan 10 euro per uur materiaal..... Als het daarbij blijft dan haak ik zelf af want 1300 euro... met crowfunding (stel dat we er 15 zo gek weten te krijgen) dan is het nog altijd ruim 85 euro pp. Ja dat is niet leuk meer .

 

Ik moet nog een datum afspreken maar wil er iemand met me mee? Dan kunnen we effectiever te werk gaan.

Ik hoor het graag.

 

Theo, lijkt me leuk om het daar eens van binnen te zien. Ben er nog nooit geweest dus ik hou me aanbevolen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.