Spring naar bijdragen

Extra AM verhuisd naar 1224 kHz


Aanbevolen berichten

Extra AM heeft sinds begin januari een vergunning om met 100 Watt te mogen uitzenden in Amsterdam.

De aangewezen frequentie is 1224 kHz maar de zender is dringend op zoek naar een nieuwe locatie voor de antenne.

Om die reden wordt er nu vanuit de oude locatie met slechts een paar Watt uitgezonden op 1224 kHz.

Het bereik van de zender zal om die reden voorlopig niet veel groter zijn dan op de oude frequentie.

 

www.extram.nl

Anextram-10a.gif

bewerkt door Harm ten Brink
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Harm ten Brink:

Extra AM heeft sinds begin januari een vergunning om met 100 Watt te mogen uitzenden in Amsterdam.

De aangewezen frequentie is 1224 kHz maar de zender is dringend op zoek naar een nieuwe locatie voor de antenne.

Om die reden wordt er nu vanuit de oude locatie met slechts een paar Watt uitgezonden op 1224 kHz.

Het bereik van de zender zal om die reden voorlopig niet veel groter zijn dan op de oude frequentie.

 

www.extram.nl

Anextram-10a.gif

Harm,

 

Was het niet verstandiger geweest eerst die locatie te hebben? of was je bang dat die frequentie aan een ander zou vervallen?

Het lijkt me niet zo makkelijk in Amsterdam nieuw west een opstelpunt met infra te vinden, en mensen houden ook niet van antennes en gaan misschien klagen als ze er lucht van krijgen.

Succes!

 

Groet Nico.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎13‎-‎1‎-‎2018 om 10:48 zei Harm ten Brink:

Extra AM heeft sinds begin januari een vergunning om met 100 Watt te mogen uitzenden in Amsterdam.

De aangewezen frequentie is 1224 kHz maar de zender is dringend op zoek naar een nieuwe locatie voor de antenne.

Om die reden wordt er nu vanuit de oude locatie met slechts een paar Watt uitgezonden op 1224 kHz.

Het bereik van de zender zal om die reden voorlopig niet veel groter zijn dan op de oude frequentie.

 

www.extram.nl

Anextram-10a.gif

verhuist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-1-2018 om 18:57 zei Harm ten Brink:

Zeg Ruud, no hard feelings hoor, maar zet eens een ander 'bandje' op!

Ja, de solidariteit is groot, altijd al geweest. Van de luisteraars kreeg ik tenminste nog steun, maar bij de concullega's is het alleen maar haat en nijd en aasgier gedrag. Misschien moest ik dit wereldje maar eens verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruudam:

Ja, de solidariteit is groot, altijd al geweest. Van de luisteraars kreeg ik tenminste nog steun, maar bij de concullega's is het alleen maar haat en nijd en aasgier gedrag. Misschien moest ik dit wereldje maar eens verlaten.

Nou Ruud, ik vind je opmerking nogal aanmatigend temeer omdat ik geen onvertogen woord heb gezegd.

Ik was in de veronderstelling dat wij gewoon 'on speaking terms' waren?

Dat het tussen jou en AT niet helemaal botert dat weet ik zo langzamerhand wel.

Het lijkt nu wel of je te pas en te onpas elke gelegenheid aangrijpt om je ongenoegen hierover te ventileren.

Ik begrijp je frustratie maar wat zich tussen jou en AT afspeelt gaat natuurlijk geheel buiten mij om.

En wat de classificatie 'aasgier' betreft, ik had een andere frequentie aangevraagd, alleen de 1224 kHz bleek nog beschikbaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ruud -, Ja, de solidariteit is groot, altijd al geweest. Van de luisteraars kreeg ik tenminste nog steun, maar bij de concullega's is het alleen maar haat en nijd en aasgier gedrag. Misschien moest ik dit wereldje maar eens verlaten.

 

Willens en wetens heb je vele jaren diverse AM frequenties in je bezit gehad zonder er maar iets noemenswaardig mee te doen! Je had tenminste in Den Bilt het maximale vermogen kunnen (moeten) gebruiken om iets voor elkaar te boksen! Het leek toen al een LPAM zender terwijl er goede mogelijkheden waren! Andere ongebruikte frequenties had je gewoon moeten inleveren om anderen (welke WEL mogelijkheden hadden) de ruimte te geven. Nu zijn al deze frequenties vervallen naar LPAM.  Waarom zo zeiken? Frustraties? De reden hiervoor moet je toch echt bij jezelf zoeken! (en geen anderen afzeiken). 

Zijn je 2 vergunningen al in de lucht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Harm ten Brink:

Nou Ruud, ik vind je opmerking nogal aanmatigend temeer omdat ik geen onvertogen woord heb gezegd.

Ik was in de veronderstelling dat wij gewoon 'on speaking terms' waren?

Dat het tussen jou en AT niet helemaal botert dat weet ik zo langzamerhand wel.

Het lijkt nu wel of je te pas en te onpas elke gelegenheid aangrijpt om je ongenoegen hierover te ventileren.

Ik begrijp je frustratie maar wat zich tussen jou en AT afspeelt gaat natuurlijk geheel buiten mij om.

En wat de classificatie 'aasgier' betreft, ik had een andere frequentie aangevraagd, alleen de 1224 kHz bleek nog beschikbaar.

 

 

Ja, Harm, het is jammer dat Ruud het eeuwige "mantra" hier steeds hanteert. Ruud tegen Groningen.

 

En da's jammer.

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is niet alleen Ruud tegen Groningen. Er zijn er nog wel wat meer die wat met Groningen hebben. Bovendien is het niet alleen Groningen maar er is ook nog zoiets als Politiek den Haag. Echter het op blijven ratelen schiet ook niet op. Let wel ik val je niet aan Ruud, integendeel, ik wil juist graag dat je door gaat en er zijn mensen die je daarbij willen helpen. Ergernis en frustratie kost alleen maar veel tijd die je veel nuttiger kunt besteden, 

 

BTW 

@Carel57 Sinds wanneer mag er een MG zender met maximaal vermogen in den Bilt draaien?? Kan me niet herinneren dat daar iets gecoördineerd was.

 

Rob V.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Carel57 Sinds wanneer mag er een MG zender met maximaal vermogen in den Bilt draaien?? Kan me niet herinneren dat daar iets gecoördineerd was.

 

@RobV

Bedoeld onderstaande locatie welke vrijwel in Gemeente Den Bilt ligt. Maar Utrecht is ook Okay!

Toegestaan vermogen was 1KW. Echter is dit vermogen (volgens mij) nooit gebruikt en bleef het bij een soort

babyfoon vermogen. En dan moet je niets steeds zeuren over wat je is aangedaan (lees RP)

 

Please login or register to see this link.

locatie: 1584-utrecht.jpg

 

Deze hadden we graag gehad, doch was niet beschikbaar omdat RP deze had ingelijfd zonder er iets mee te doen.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.