Spring naar bijdragen

Billy Preston


wim1958

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik contact met Joyce Moore in Amerika. Zij is de vrouw van Sam Moore, van Sam and Dave. Ik kreeg met haar contact via internet omdat ik al jaren bezig ben met het bestuderen van 

het leven en werk van George Harrison.

Jullie moeten namelijk weten dat Joyce de nalatenschap beheert van Billy Preston. Zij is een oude vriend van Billy die in 2006 overleed.

Nu vraag ik me af of er onder jullie muziek/radio liefhebbers zijn die b v een opname hebben van Billy die in 1974 op Veronica te gast was bij Tineke en waar foto s van zijn. Billy en Tineke op de fiets en andere foto s. 

Maar misschien zijn er ook wel andere opnamen zoals TROS Soulshow of interviews met hem voor radio stations.

Ik zou het zo leuk vinden als ik Joyce zo n opname kon sturen zodat die in haar archief kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.