Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Wat zou ik blij zijn met enkele oude opnamen van Tom Mulder.

 

Het doet mij verwonderen dat er op inet niet echt veel terug te vinden is van Tom. Ik heb al wel wat oude opnamen op deze website kunnen vinden echter wat zou ik blij zijn met nachtwacht en havermoutshow opnames uit de jaren 70 en 80.

 

Ik wacht met spanning af.

Groet Bert van Geel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben heel blij met deze opnames en heb er ook heel wat in mijn archief die ik gaarne met jullie wil delen. De meeste zijn afkomstig van de downloadclub etc<.

Alleen moet iemand me even uitleggen hoe een blind persoon deze met Pixletc moet uploaden. Dit kan volgens mij niet moeilijk zijn. Alle uitleg is van harte welkom en dan doe ik dit graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 27-1-2018 om 04:22 zei Bart Van Peer:

Ik ben heel blij met deze opnames en heb er ook heel wat in mijn archief die ik gaarne met jullie wil delen. De meeste zijn afkomstig van de downloadclub etc<.

Alleen moet iemand me even uitleggen hoe een blind persoon deze met Pixletc moet uploaden. Dit kan volgens mij niet moeilijk zijn. Alle uitleg is van harte welkom en dan doe ik dit graag.

Bart heb je nog meer van Cable1 en kun je het ook delen met mij of alle andere hier op de site

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Eind jaren negentig , de top tijd van radio 10 Gold op AM 675, maakte hij de serie "De geschiedenis van de hits" ( loopt tot 2000)

Heb begrepen dat die afleveringen op mini disk stonden en bij de verhuizing van de Vijzelgracht naar Hilversum de container in gingen...

Heb een aantal ooit opgenomen ( op video ) en wil ze best gaan plaatsen. Maar mis wel de eerste aantal afleveringen..

Wie o wie....heeft die...??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Vincent:

Dit is alles wat ik heb:

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
 

 

Klopt. Later nam Peter Hooghiemstra het over. Goed nieuws !I inmiddels heb ik een grote stapel cassettes gevonden. 35 stuks  c120  ( dus 70 uur!! )met daarop de geschiedenis van de hits. Begint met NR 10 op 7-2-1999  Mis mis dus nog de eerste 9 met Tom Mulder verder ontbreekt  18 en 19 ( resp 4-4 en 11-4 1999 ) .En nr 49 op 7-11-1999. Kortom : wie heeft de ontbrekende nummers misschien? Hoe dan ook..dat digitaliseren duurt dus wel even..:(

 

bewerkt door Louis Stuster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 1/9/2020 at 6:15 PM, Ronald Gutte said:

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

Wat gaaf Ronald, bedankt voor het posten! Ik ga er traditiegetrouw vanavond laat naar luisteren  👍✌️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig materiaal komt hier voorbij van een prachtige DJ. Echt genieten van die oude opnames van 50 Pop of een Envelop of de Havermout Show, even terug naar mijn jeugd. Meen mij ook te herinneren dat Tom commercials en jingles insprak voor bijvoorbeeld lokale radiostations. Misschien zit ik er naast, maar dacht dat de Rijswijkse radiopiraat Radio Rijswijk 91.2 een spot door Tom had in laten spreken. Op het deuntje van Sky Channel (reaching out to you) een tekst als 'jij luistert naar Radio Rijswijk want daar valt meer te beleven, dus laat je Radio gewoon op Rijswijk want van de allerbeste is er gelukkig maar 1" ...naar idee van een soortgelijke spot op Radio Stad Den Haag. Komt iemand dit bekend voor, en was het inderdaad de stem van Tom Mulder ? Blijven toch mooie herinneringen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bo Lus:

Bron: De Telegraaf (2020)

 

image.thumb.jpeg.71bb787e37dd316162696f904e4b29f8.jpeg

 

 

Gek hee, Poster wordt nergens genoemd. Terwijl daar heeeeeel erg veel werk in at.

3 uur geleden zei Omnivoor:

Deze stond in het AD:

 

80460929.jpg

 

 

 

Hoeveel van die "oud-medewekers" zouden er wel eens langs geweest zijn?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Juul:

 

 

Gek hee, Poster wordt nergens genoemd. Terwijl daar heeeeeel erg veel werk in at.

 

 

 

Hoeveel van die "oud-medewekers" zouden er wel eens langs geweest zijn?

 

Volgens mij alleen René Verkerk heb ik weleens gezien op social media. En Ger van den Brink ook dacht ik, toen hij nog leefde. Maar volgens mij hebben sowieso weinig oud collega’s tegenwoordig nog contact, ieder lijkt zijn/haar eigen weg te gaan en dat is bij 10 niet anders natuurlijk. Zonde, want op de radio was het een ‘golden’ team. Komt nog bij dat niet iedereen helaas even goed met Tom kon omgaan als ik de verhalen mag geloven. 

bewerkt door Lumpie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.