Spring naar bijdragen

Kompas Johan Blankenstein Muziekdessert 13-14 uur


martinja

Aanbevolen berichten

Bart kijk even onder het bericht van onze Golden Radio vriend Martinja .     naar de tekst: Vermoedelijk:angel:   staat er haha '  Vermoedelijk.

Lang geleden dat ik jou nog zag op een radiodag Bart

Deze ouwe zeerover  kan alleen nog gaan met autohulp, tja de gezondheid. Toen in 2013 het echt erg was met mijn oa.ook oogzicht doordat ooglid neer beneden zakte (kenmerk ziekte) en mijn zicht alle kanten uitging aan jou meermalen gedacht!

Aalbrecht woont op 25 km van mijn deur

We hebben in januari af en toe contact over het locale radio gebeuren

ik aan de Westkust luisterde ook naar de FM band nu met veel ruis!

na de nieuwe vergunningsronde van onze minister ahum..bleef nog 1 radio over die nonstop muziek uitzend

De bezem veegde er 2 weg

De minister gaf een compleet nutteloos cadeau aan hen  dat geld kost, nl aan de grens van Frankrijk in Adinkerke-De Panne en de Noordzee een 2e frequentie.  Niet te geloven

De vissen in zee kunnen luisteren maar hoorden het al beter via de normale frequentie die tot rond Duinkerke te horen is

Dus het word volledig luisteren via internet of de verzameling programma's.

 

Hier snel nog wat opnemen voor Golden Radio club en dan naar bed

Het ga je goed Bart

 

Net ontdekt dat Shaun Tilley toch nog bij BBC Radio Surrey of Sussex  uitzend in de morgen op zaterdag 0600-0700 onze tijd!  . Luister even via mixcloud, Van  het ene naar het andere blijft het plezierig met variatie ,  zo ,blijven we bezig .  Wat een goede stem heeft die man .

Please login or register to see this link.

0500-0600 UK time Saturday

 

Saluukes, Jean-Pierrre

 

 

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
bewerken
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zeerover zegt , waarde piraten

We zitten met zijn allen in hetzelfde schuitje en t's nu roeien met de riemen die we nog kunnen gebruiken. Ook de scheepsdokter moet zichzelf aanpassen en het rustig houden als het niet meezit

Aanpassen...TV desnoods uit en groot bioscoop scherm kopen haha.

En helaas  sommige mensen vallen af of moeten het kalmer aandoen, de nieuwe aanwas voor een vereniging of zo die komt er niet of nauwelijks

 

Deze week werd me gemeld via een A-4 papierke dat hier in Vlaanderen het enigste stripinformatie blad het opgeeft. Het blad voor de verzamelaars. Was ook blad voor ons De Reclamestripclub (clubje ) waar we een eigen Clubrubriek aantal pagina's hadden voor ons clubje in het blad.

Een nieuwe redactie voor het blad en een nieuwe jongere voorzitter na een groot jaar konden het niet klaren, de drukte en onderschatting van het werk van de voorgangers maar geen nieuwe aanwas van bv jonge mensen.  En ja ook hier en bij ons gaan mensen eruit wegens de gezondheid, soms gaat het snel.

Triestig maar helaas..Belgié stripland ja ja

Dan zie je dat je inspanningen uit de 90s om dat blad te maken tot een mooi gekleurd magazine zodat Belgié eindelijk een blad had  dit eindigt !

En kom je tot de conclusie dat je alleen zal overblijven met een privé clubmagazine zelf in elkaar gestoken ! digitaal af en toe volgens de gezondheid. En toegezonden aan weinig mensen

Ik had het ooit voorspeld.  Als je ziet dat echt niemand nog bijkomt van de jongere generatie dan weet je genoeg! De ouderen zie je op een beurs of gebeuren ouder worden. De jonge pieten lijken spoorloos.

 

Gaat de radio informatie ook deze weg op ?

Zeker het papierwerk  want alleen de Franse radioclub heeft nog een papieren magazine (ik neem de Engelstalige)

 

Gelukkig is er nog het internet en forums

En gelukkig nog het radio Internet café

Dat iedereen nog lang gezond mag blijven

En hoe dan ook we nog lang mogen genieten  van wat er was of is.

 

groet, ..De zeerover

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martinja

 

Ook onze telefoon word oud en nog zieker en zieker

De vrouw begint wat te balen

Een nieuwe met grote toetsen al gekocht

Nu nog de zin en moed vinden om dat nieuw ding te installeren ftt

Het kan dat ik even niet bereikbaar ben voor jou

Maar weldra hopen als je nog eens belt de foon niet zomaar uitvalt

Mensen gaan nog denken dat ik onbeleefd ben haha

Mocht de nieuwe set niet naar mijn verwachtingen voldoen dan vliegt ie buiten , nieuw of niet maakt me niet uit

Dan komt er weer een nieuwe, ander merk.

Anders gsm, internet voor contact ach..........

 

Hou je taai piratenbroeder

Terug wat hobbywerken

Nog wat voor in je werkmap te uploaden op de server , klaarmaken

Daarna word het strips inpakken, behandelen, invoeren hier in een stripcatalogus want de tafel aan 1 zijde ligt  halve meter papierwerk zucht...dat blijft groeien

Word radio luisteren en wat opnemen, terwijl we strip hobbywerken

En hopen dat mijn zeer geduldige vrouw blijer word dat tafel leger word

 

De typergetyp getoets moet effe kalmer worden

 

Jean-Pierre groet u  en tot later  !

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.