Spring naar bijdragen

TROS-H3-1974 12 12--Top 40 en tipparade


martinja

Aanbevolen berichten

Geweldig  om de programma's terug te horen Martin, ik begon zelf op 11 maart 1979 met de eerse uitzending in de ochtend en ook mijn ex-dj's presenteerde  elke week de top40

tot 31 augustus 2003, want op die datum dat ik zei  hadden we elk uur een programma  dat tot 18.00 uur  werd uitgezonden. De laatste 3 minuten  was er geen muziek meer  op fm 104.5 mhz maar

namen al mijn dj's afscheid van de  luisteraars. Op die dag werd de afscheid van de fm ook via mijn stream uitgezonden en nu is het dat ik elke dag via de stream hits dat we deden

uitzenden. Nieuwe hits zenden we niet uit, en er is geen nieûws en reclame meer maar wordt wel elk heel uur aangegeven. Er zijn geen opnames  overgebleven dat we deden uitzenden

want alle banden waren door agentschap telecom in beslag genomen. Mijn zender is 24/7 te beluisteren en wil dat ook met jou en de anderen delen. De uitzending  mag opgenomen worden, maar

ze zeiden ook al tegen eens Piraat altijd Piraat maar we zijn sinds 2016 kleine omroep maar draai alleen ik doe de vaste programma's, en regelmatig na programma  nonstop muziek

omdat we zonder nieuwe dj's zitten. Hier is mijn zender te horen Please login or register to see this link.

met hits vanaf de jaren 70 tot aan nu, tussendoor doen we ook verzoekjes. De vaste dag voor verzoekjes is zondagochtend vanaf 11.00 uur tot 16.00 uur, iedereen kan en mag verzoekplaat

aanvragen, hiervoor wordt het 06-nummer voor genoemd.

 

Groetjes Rtv Kingston

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.