Spring naar bijdragen

Vader Abraham Radio Noordzee


Jaap De Vries

Aanbevolen berichten

Op Radio Noordzee Internationaal draaiden ze het nummer Veronica 538 van Vader Abraham in de Top 50 in een andere versie. Het ging dan over een meisje.

 

Ik heb er een radiofragment van dat waarschijnlijk ooit op dit forum geplaatst is. 
Dus met dank aan de originele uploader:   Please login or register to see this link.

 

Wie heeft hier een opname van de singel in goede kwaliteit

 

Gr Jaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jaap, ik zoek dit nummer ook al jaren, maar ben het nooit ergens tegengekomen. Ik vraag me dus af op het wel ooit op single is verschenen en niet gewoon een promoband is geweest om te draaien in de Noordzee Top 50. Ik denk het haast wel want ik kan me niet voorstellen dat dit nummer in de normale programmering ook gedraaid zou zijn. Maar misschien heb ik het mis....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei jan:

Dag Jaap, ik zoek dit nummer ook al jaren, maar ben het nooit ergens tegengekomen. Ik vraag me dus af op het wel ooit op single is verschenen en niet gewoon een promoband is geweest om te draaien in de Noordzee Top 50. Ik denk het haast wel want ik kan me niet voorstellen dat dit nummer in de normale programmering ook gedraaid zou zijn. Maar misschien heb ik het mis....

Ja dat zou kunnen Jan ik heb op soulseek net alles gedownload en straks ga ik kijken welke nummers er binnen zijn gekomen van VA uit 1972 . Zag al dat dit gezocht werd bij de buren dus heb ik de vraag ook hier gesteld . 

Als er een het weten kan moet dat LosGoud zijn die maakte later alle top 50 nog eens . Dus hoop dat Ben het leest .

En heb het net ook even aan Ferry Maat gevraagt via twitter ... weer een nieuwe uitdaging en daar hou ik wel van . 

bewerkt door Jaap De Vries
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jaap De Vries:

Hoe zo lachen Bart . ?

Als ik Vader Abraham hoor moet ik altijd aan Felix Meurders denken die de neiging had om strofen van Kartner's nummers door elkaar te halen, de platen te bekrassen en dan op de radio verkondigen dat de platenmaatschappij een slecht exemplaar had bezorgd.

Een week of wat geleden kwam dit in een andere draad ter sprake.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2018 om 14:20 zei Jaap De Vries:

Als er een het weten kan moet dat LosGoud zijn die maakte later alle top 50 nog eens . Dus hoop dat Ben het leest .

Ik heb een van die non stop top 50 even geraadpleegd maar Ben draait de 538 versie dus die andere is heel moeilijk te vinden denk ik. hier nog even de link naar die desbetreffende top 50.

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.