Spring naar bijdragen

Bob Noakes, RNI 21.8.1974


Ardilla

Aanbevolen berichten

Ik bewonder jullie moed hier naar te luisteren, telefoonkwaliteit en nog steeds niet correct op snelheid. In de loop vd dag zal ik kijken of ik Noakes beter "aan de praat"kan krijgen.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aangeboden opname kan ik niets mee, kwaliteit hopeloos.

 

Hier voor de Noakes aanhang een aantal uren die ik eerder op snelheid heb gezet en mbt kwaliteit heb verbeterd ivm aging anorak ears. Anorak gehalte bij Noakes in deze opnames  10+++.

  Vreemd,  in zijn enigszins omstreden boek gaf Noakes stevig blijk van minachting jegens anoraks. Have fun.

 

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ed, hartelijk dank, het is een slechte opname, maar de snelheid is nu wel acceptabel, althans voor mij! :D

 

Ik ben geen Bob Noakes fan, maar vind het wel leuk om de gemiste RNI nachtprogramma's uit die tijd te beluisteren.

Minachting jegens anoraks .... mmmmm ..... zijn commentaar tijdens RadioDag 2010 zei inderdaad genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Ardilla:

Ed, hartelijk dank, het is een slechte opname, maar de snelheid is nu wel acceptabel, althans voor mij! :D

 

Ik ben geen Bob Noakes fan, maar vind het wel leuk om de gemiste RNI nachtprogramma's uit die tijd te beluisteren.

Minachting jegens anoraks .... mmmmm ..... zijn commentaar tijdens RadioDag 2010 zei inderdaad genoeg.

 

Maar een prima  radio presentator. Uitstekende muziek en relaxed. De laatste maand op de Mebo was hij toch veel in gedachten aanboord van de Amigo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Ardilla:

Ed, hartelijk dank, het is een slechte opname, maar de snelheid is nu wel acceptabel, althans voor mij! :D

 

Ik ben geen Bob Noakes fan, maar vind het wel leuk om de gemiste RNI nachtprogramma's uit die tijd te beluisteren.

Minachting jegens anoraks .... mmmmm ..... zijn commentaar tijdens RadioDag 2010 zei inderdaad genoeg.

Het is inderdaad een rare opname deze, en hoe het komt dat ie zo moeilijk op de goede snelheid is te krijgen kan ik ook niet verklaren maar heb mijn best gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-3-2018 om 21:39 zei PowerMusic:

Het is inderdaad een rare opname deze, en hoe het komt dat ie zo moeilijk op de goede snelheid is te krijgen kan ik ook niet verklaren maar heb mijn best gedaan.

Wat mij betreft is 'ie vrij goed op snelheid en de kwaliteit, ach, ik heb ze slechter gehoord! Als je je eigen plug-ins instelt valt het allemaal reuze mee.

Dank voor dit leuke programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.