Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 04-03-1978


Vincent

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
12 minuten geleden zei Louis Stuster:

Vincent, Die dag deed Johan Visser zijn eerste Flashback show. Aangekondigd in de show van herman de graaf ned top 10.. is die er niet ? vreemd :want zeker dinges zou toch meteen die eerste show opgenomen moeten hebben !

Die eerste flashbackshow is volgens mij geplaatst bij radio Mi Amigo 05-03-1978. Ik heb er een paar berichten over verstuurd bij 05-03-1978. Er staan twee verschillende flashbackshows met dezelfde datum. In die ene zegt Johan dat het zijn eerste programma op Mi Amigo is en in die andere dat het 5 maart is. Dus denk ik ook dat die ene van 4 maart moet zijn zoals ik al eerder vermeld heb. Johan zou op 4 maart aan boord van de MV gekomen zijn dus is het volgens mij toch mogelijk dat ie 's avonds al eens een half uurtje programma maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn gegevens was Johan Visser op 5 maart voor het eerst te horen.

1271. Mi Amigo 319 First time Johan Visser presenting news during the Top 40 and the Ton Schipper show 5‑3‑78       38’

1272. Mi Amigo 319 First Johan Visser show the Discoshow on Sunday afternoon 5‑3‑78  90’

1817. Mi Amigo 319 Flashbackshow Gouden van Dagen Johan Visser 5‑3‑78 19‑19.30h    30’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.