Spring naar bijdragen

bestanden pixeldra - downloaden leidt tot foutmelding


Ton H

Aanbevolen berichten

Beste mensen, 

 

Gisteren had ik per abuis op de verkeerde pagina een vraag gesteld (excuses Vincent). Omnivoor alvast dank toen voor je snelle reactie. Maar omdat ik nog niet de oplossing weet (en ik ben niet z'n techneut, helaas) doe ik op deze pagina een nieuwe poging. Hopelijk kan je mij verder helpen. Dank alvast!!

 

Ik heb inmiddels ruim een probleem om te downloaden bestanden pixeldra (voorheen ging het altijd goed). En voor zover ik weet is er aan mijn pc (instellingen) niets gewijzigd.

De browser die ik gebruik is Google Chrome.

 

Ik krijg de volgende melding:

 

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren

pixeldra.in heeft een ongeldige reactie verzonden.

Voer Windows Netwerkcontrole uit.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

 

Groet

Ton vd H

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Ton, ik zit sinds een jaartje of wat te browsen met/op Opera (ik geloof dat Vincent ook Opera heeft) en met 

Opera heb ik geen enkel probleem mbt downloaden. Zelfs met FireFox had ik af en toe kuurtjes, om over Internet Explorer maar te zwijgen. Chrome loop ik met een grote bocht omheen (gelijk radio tpot).

Please login or register to see this link.

 

Groeten van Omni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dan wel geen Chrome maar Chomium is de open source variant die vergelijkbaar moet werken. Misschien dat dit voor chrome gebruikers een oplossing is:

 

Open pixeldra.in. Klik in het veld waar (bij mij) veilig staat. Dit kan iets anders zijn bij degene die problemen hebben.

 

Selectie_249.png

 

Klik in de popup op Site-instellingen. Op de pagina die nu opent onderaan klikken op Site-instellingen resetten. 

 

Geen garantie of het werkt omdat ik het probleem niet heb, maar mogelijk is het een oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

 

Bij mij werkt het weer.

 

Toen ik pixeldra,in opvoerde in mijn browser gaf mijn virusscanner aan dat hij deze site als een niet veilige site beschouwde. Vandaar steeds de blokkade. Toen ik aangaf dat deze site als veilig beschouwd mocht worden, kon ik ook weer downloaden.

 

Dank voor al jullie hulp en adviezen.

 

Groet

Ton vd H

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.