Spring naar bijdragen
tantegreetje

aanvullen

Aanbevolen berichten

Hier kan ik wel wat aan aanvullen, heb alleen alles als mp3 op losse DVD-tjes staan die ook al weer ouder dan 10 jaar zijn. Zal nog een feest worden alles weer bijeen te harken :-)

Kan ik het ergens uploaden of iets dergelijks?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alles is welkom tantegreetje :-)

De stack kan je hier vinden: Please login or register to see this link.

Gebruikersnaam: radiocafe

Wachtwoord: bloempot

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Top, dank je! De upload loopt inmiddels. Net op tijd ook geloof ik want de DVD'tjes hebben er niet veel zin meer in...

Ik vul allereest "Stenders Eetvermaak" aan, als ik het goed heb moet ik die compleet hebben.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kwam nog drie weken invalbeurt van Rob Stenders bij 3VOOR12 Radio uit 2008 tegen, heb die er ook bijgezet.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei tantegreetje:

Top, dank je! De upload loopt inmiddels. Net op tijd ook geloof ik want de DVD'tjes hebben er niet veel zin meer in...

Ik vul allereest "Stenders Eetvermaak" aan, als ik het goed heb moet ik die compleet hebben.

Eetvermaak compleet, daar zou je mij (en anderen) zeer blij mee maken inderdaad.

Je neemt zelf toch ook wel e.e.a. mee?

Groetjes Henkjan

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Jazeker neem ik zelf ook wel wat mee, hier en daar vind ik gelukkig ook wat aanvullingen op mijn verzameling :-)

Om zoeken te vergemakkelijken, dit heb ik tot nu toe aangevuld/toegevoegd;

+3VOOR12 Radio 2008

+Eetvermaak 2008 aangevuld naar compleet

+Eetvermaak 2009 compleet

+Eetvermaak 2010 compleet

+Late Vermaak 2011 aangevuld

+Late Vermaak 2015 aangevuld

+RobRadio 2011 aangevuld

+RobRadio 2012 aangevuld

+RobRadio 2014 aangevuld

+RobRadio 2015 aangevuld

Eetvermaak 2007 moet ik hebben, maar nog even terugvinden :-/

Moet er wel bijzeggen dat ik ook de uitzendingen heb toegevoegd wanneer Rob niet aanwezig was en is vervangen door een ander. Deze op een bepaalde manier markeren in de bestandsnaam of iets dergelijks?

Wat is ook nog vond zijn alle uitzenduren van Serious Request 2007 met Rob, Gerard en Michiel (van die laatste twee heb ik ook ladingen uitzendingen overigens). Is dat nog iets om te plaatsen?

bewerkt door tantegreetje
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Bedankt tantegreetje voor deze mooie collectie!

Serious Request 2007 hoef je niet te uploaden, want deze staat al op de 'Ekdom-stack': 

Please login or register to see this link.

gebruiker: radiocafe

wachtwoord: bloempot

Heb je misschien nog andere opnames van 3FM periode 2006 t/m 2012?

bewerkt door David Peeters

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Graag gedaan!

Van Rob en Gerard ben ik zo'n beetje alles gaan verzamelen, maar ook van andere heb ik wel wat uit de periode.

bewerkt door tantegreetje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je ook opnames van Arbeidsvitaminen met Gerard Ekdom? Er is voorlopig geen enkele uitzending van te vinden in de stack :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Gerard is zeker ook welkom, zie stack Gerard idd. (David Peeters heeft hier al de gegevens voor neergezet)

@David Peeters Klopt, arbeidsvitaminen hebben wij nog niet.

bewerkt door henkjan2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@henkjan2016 Leuk, zal ik doen. De stack is aangevraagd. Is het mogelijk dat ik de uitzendingen van 2012 uit de Ekdom-stack ook gebruik? Ik denk te gaan werken met mapjes en jaartallen. Dus alles chronologisch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arbeidsvitaminen met Gerard moet ik hebben, niet veel want vanaf FF Ekdom ben ik pas alle uitzendingen gaan bewaren. Daarvoor deed ik dat alleen als ik de show erg goed vond om één of andere reden die ik nu ook niet meer kan bedenken :-)

EkstraWeekend heb ik bijna compleet, mis alleen wat uitzendingen uit het eerste jaar.

Ik ga eerst nog even door met Rob, Gerard en andere komen daarna dan wel.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei tantegreetje:

EkstraWeekend heb ik bijna compleet, mis alleen wat uitzendingen uit het eerste jaar.

Wauw dat is geweldig, we gaan een standbeeld van je maken :D

Voor alles wat anders is dan Rob en Gerard kan je binnenkort terecht op de 3FM-stack in de 3FM Club. Ik ben nog druk bezig met te bewaren wat ik nog online kan vinden van Giel, Michiel en de Coen en Sander Show. Hopelijk kan dit dan aangevuld worden met uitzendingen van andere forumleden. Wat is dit toch een paradijs voor radiofreaks! :angel:

Ik heb ook nog een Serious Request van 2006, maar door een foute instelling in de software is de kwaliteit niet super. Misschien is er iemand die weet hoe de audio te verbeteren?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-3-2018 om 11:31 zei tantegreetje:

Moet er wel bijzeggen dat ik ook de uitzendingen heb toegevoegd wanneer Rob niet aanwezig was en is vervangen door een ander. Deze op een bepaalde manier markeren in de bestandsnaam of iets dergelijks?

Ik zal de vervangers van Rob uitzoeken in je enorme verzameling en dan toevoegen aan de toekomstige 3FM-stack (wacht nog steeds op een uitnodiging van Transip).Ik schrijf er dan ook meteen de naam van de deejay bij in de beschrijving van het programma. Of de uitzendingen zonder Rob dan op de Stenders-stack blijven staan bepaal je natuurlijk zelf ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Waarom belandt er ineens een Paul Rabbering - Zoeyzo in de Stenders Stack?

PS:

Heb de invaller-dj's verplaatst naar de map: Vervangers (Geen Rob, wel het programma)

Dit om Rob en de invallers gescheiden te houden.

Voel je inderdaad vrij om de dj aan te passen, wanneer je merkt dat Rob niet aanwezig is.
Er zullen er vast meer tussenstaan, waarin Rob zelf niet aanwezig is.

bewerkt door henkjan2016
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze uitzendingen hadden als titel eerst Rob Stenders - Stenders Eetvermaak. Ik ben aan het uitzoeken welke de vervangers zijn en ga deze binnenkort verplaatsen naar de 3FM-stack. ;)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3576
    • Meest online
      1019

Nieuwste lid
    Ben A-C

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.