Spring naar bijdragen

Onze Puber breekt weer in……….Giel Beelen


Juul

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Harmen:

Toevallig heb ik vanmorgen in de auto een stukje geluisterd, dus ja :shy:

 

Maar je wordt geen vaste luisteraar neem ik aan, zo'n geintje werkt denk maar (heel) kortdurend, een goede show neerzetten helpt denk ik beter.

 

Werkt ook niet bij iedereen.

Juul en ik worden vast geen luisteraar van zijn show, ook al breekt hij over een tijdje weer in, bij een ander radiostation.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Maar je wordt geen vaste luisteraar neem ik aan, zo'n geintje werkt denk maar (heel) kortdurend, een goede show neerzetten helpt denk ik beter.

 

Werkt ook niet bij iedereen.

Juul en ik worden vast geen luisteraar van zijn show, ook al breekt hij over een tijdje weer in, bij een ander radiostation.

 

Natuurlijk werkt het niet bij iedereen. En misschien is het doel ook alleen bekendheid van Radio Veronica vergroten. Maar goed; Ik luister zo nu en dan naar Giel als er op Radio 1 weer eens een plaat wordt gedraaid of een onderwerp wordt behandeld dat mij niet kan bekoren en ik moet zeggen dat ik het best een aardig programma vind. Dus nee vaste luisteraar ben ik niet, maar aan de andere kant: sinds Giel daar een programma doet ben ik wel een af en toe luisteraar geworden. Of dit de verdienste van Giel is durf ik niet te zeggen. De veranderde muziekkeuze heeft er zeker ook bij meegespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Harmen:

sinds Giel daar een programma doet ben ik wel een af en toe luisteraar geworden. Of dit de verdienste van Giel is durf ik niet te zeggen. De veranderde muziekkeuze heeft er zeker ook bij meegespeeld.

 

Hetzelfde bij mij Harmen en eigenlijk is het een mooi alternatief voor de ex-3FM luisteraars qua muziek. Het enige wat ik me afvraag is of sommige 'classics' niet te vaak gespeeld worden. Ik luister nog te weinig om daar iets over te kunnen zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

"Ballen, principes, een rechte rug"

 

"Lang leve Tim Knol, lang leve de echt unieke talenten

Dit land heeft meer, meer, meer Tim Knol nodig"

 

Verder schrijft Bert Brussen over: Staatsradio1-programma Vrijdagmiddag Live,  de volstrekt uitgerangeerde radio-DJ Giel Beelen, linksrancuneuze BNNVARA-humor, feministische deugmannetjes en het verlangen naar mensen met karakter, persoonlijkheid en echt talent.

 

Please login or register to see this link.

4 uur geleden zei Paul:

Het heeft geen zin er aandacht aan te besteden. Dat is precies wat hij wil.

 

Nou zoals b.v.  Bert Brussen, over hem en zijn (onzin) gedrag schrijft, is denk ik (toch) niet echt wat hij zou willen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Giel Beelen over strippergrap: Ik heb echt absoluut geen spijt

 

VIDEORadio-dj Giel Beelen liet vanmorgen een stripper 'los' terwijl zanger Tim Knol live aan het zingen was. Knol was allesbehalve blij en liep boos weg. Het resultaat? Giel krijgt op social media en op andere radiostations de wind van voren. Maar de Veronica-dj heeft 'absoluut geen spijt'. 

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hans558:

 

Dane was op 538 ..

 

Precies.

 

Beelen is voor veel geld bij Veronica binnengehaald, maar zijn komst lijkt weinig invloed te hebben op de luistercijfers. Dus probeert hij reuring te veroorzaken. Positief of negatief, dat doet er minder toe. Maar of het helpt...

bewerkt door Paul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willen ze bij Veronica ooit serieuze cijfers halen dan moeten ze eens goede muziek draaien, laten we zeggen echte Veronica/Radio muziek. Dus van 60 tot 90, met nieuwe aansluitende muziek. En niet blind starten op die 20-49 groep, daar is al genoeg / teveel aanbod voor.

 

En de egootjes als Beelen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ruudam:

Willen ze bij Veronica ooit serieuze cijfers halen dan moeten ze eens goede muziek draaien, laten we zeggen echte Veronica/Radio muziek. Dus van 60 tot 90, met nieuwe aansluitende muziek. En niet blind starten op die 20-49 groep, daar is al genoeg / teveel aanbod voor.

 

Waarom zouden ze? Daar heeft Talpa radio 10 toch voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2018 om 18:04 zei Harmen:

 

Waarom zouden ze? Daar heeft Talpa radio 10 toch voor...

Is niet gericht op 50 + groep. Als R 5 zonder AM/FM al 3% haalt, met een matige  programmering dan haal je met een goede zender voor deze doelgroep op FM een veelvoud, en gek genoeg ook nog aardig wat jongeren.

Jij behoort tot de jaren 80 generatie, de echte grote groep is van de 60-70 generatie, en die vindt R 10 maar zo zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om, voor mij volstrekt onduidelijke ideeën, zijn adverteerders vooral geïnteresseerd in 20-49.

Ondanks de vergrijzing en de financiën van de ouderen.

Denk aan die prominent-stoelen waarop een enorme hoge marge zit.

Wordt ouderen aangesmeerd onder het mom van : gun jezelf ook eens wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.