Spring naar bijdragen

RNI memories


martinja

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei Juul:

Werkt weer bij mij. Druk zeker of zo…………...

 

Maar heeft iemand een afbeelding of zo? ( hoesje e,d,)

Bij mij dus niet. Browser geeft aan geen beveiligde verbinding te kunnen maken. Straks maar nieuwe poging doen!

bewerkt door PowerMusic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tip aan alle gebruikers: plaats de volgende zin voor dat je schrijft over wel of niet kunnen downloaden: "de memory 33rpm ep is schitterend , ooit een keer gehoord en nu ter download aanbieden, ik ben sprakeloos........... jammer echter dat ik het niet kan downloaden omdat etc etc. So schijn je on topic the blijven.

 

Nu even off topic.........Vincent , wat een miere<n> geneuk.

 

Lezers; nu niet direct gaan reageren met opmerkingen die gaan over de juistheid......is het mieregeneuk of miertengeneuk. Persoonlijk denk ik het laatste immers it takes two to tango.

 

Moi Luu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Tino:

Jij wil graag in alle draadjes 6 berichten over het op dat moment wel of niet werken van pixeldrain?

Daarvoor is een apart draadje aangemaakt.

Nee liever niet natuurlijk. Maar het is gewoon lastig om dat draadje op te zoeken. Misschien een idee er een club voor aan te maken? Daar kan je vanuit het menu clubs dan vrij simpel naar toe navigeren. Het is maar een idee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Paul de Haan:

Nu even off topic.........Vincent , wat een miere<n> geneuk

 

Afgelopen week meerdere malen aangeven dat het nu zo langzamer wel genoeg is geweest. Je mag me dan wel een miereneuker vinden, maar het is toch ook de taak van de staf hier om de discussies goed te laten verlopen. Daar hoort ook bij dat we on topic blijven in een lopende discussie en niet iedere keer gaan lopen klagen als er een derde partij, waar wij niets mee van doen hebben, het even niet doet. 

 

 

Vorige week werd zo een fantatische Caroline topic van Martinja om zeep geholpen, nu weer eentje van hem. Ik herhaal wat ik ook toen zei: we gaan hier on topic verder. Voor iedere ander onderwerp kan een nieuwe topic gestart worden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met speciale dank aan Douwe Dijkstra. Met zijn materiaal zijn we ook altijd erg blij geweest om ernaar te kunnen luisteren en Tino ja ...... that's the spirit.

 

En aan RNI heb ik wel herinneringen. Ik was nog jong toen ik luisterde naar de top 50 op zaterdagmiddag, maar ik switche op en neer met m'n radiometer op de schaal van Veronica naar Noordzee. Die laatste kwam er overal sterk uit, met een geweldig geluid.

 

Na zo'n lange periode iets nog geweldig vinden, is toch mooi.

 

En blij met Vincent - daar heb je een heel forum aan te danken.

 

Groetje,

Martin

bewerkt door martinja
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.