Spring naar bijdragen

Dit forum


Gast

Aanbevolen berichten

Na vele jaren min of meer actief lid alhier meld ik mij af. Een draadje over een RNI EP en de reactie hierop van een forum administrateur is de aanleiding. Dhr Tino meent prikkeldraad om dit forum te moeten plaatsen mbt on and off topic. Zo draai je een forum de nek om. Heb grote bezwaren tegen lieden die zich niet met een volledige naam op dit forum werpen en zich vervolgens zelfs het predikaat Expert aan meten. Hoezo expert? Gevalletje te grote broek aan trekken denk ik. De oudgedienden op dit forum wens ik een goede toekomst in goede gezondheid.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul,

Uitermate spijtig. Denk er nog even goed over na (afkoelen?). Je laat je toch niet wegjagen door bepaalde opmerkingen? Probeer het te negeren.  Jouw bijdragen vind ik uitermate interessant, Groet van een zeezenderliefhebber, groet Eric

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Paul de Haan:

Na vele jaren min of meer actief lid alhier meld ik mij af. Een draadje over een RNI EP en de reactie hierop van een forum administrateur is de aanleiding. Dhr Tino meent prikkeldraad om dit forum te moeten plaatsen mbt on and off topic. Zo draai je een forum de nek om. Heb grote bezwaren tegen lieden die zich niet met een volledige naam op dit forum werpen en zich vervolgens zelfs het predikaat Expert aan meten. Hoezo expert? Gevalletje te grote broek aan trekken denk ik. De oudgedienden op dit forum wens ik een goede toekomst in goede gezondheid.

 

Paul de Haan.

Kom op VVD-er. Even afkoelen en weer door. Je bijdragen worden gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Paul,

Ik bekijk het meer vanuit het oogpunt van de plaatser, onze welbekende MJA.

Een analogie: vroeger bestond er een forum geheten Jeugdsentimenten.net . Ik heb daar ooit

meer dan een honderd topics geplaatst en had er nog ruim 50 klaarstaan.

Daar zaten af en toe vreemde en zeldzame onderwerpen tussen.  Het gevolg was, dat er af en toe weinig reacties werden geplaatst. Als afleidingsmanoevre (?) werden er vaak felicitaties geplaatst.

Bijvoorbeeld: Leuk onderwerp Omnivoor, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Mag ik trouwens BlaBla feliciteren, die is vandaag 50 jaar oud. Vervolgens kwamen er dan reacties van: Gefeliciteerd BlaBla, met als gevolg dat reacties op mijn onderwerp plots een felicitatielijst werd(en). Van de ene op de andere dag verdween Jeugdsentimenten.net en nu is dit dus allemaal vage geschiedenis, maar af en toe denk ik er nog wel eens aan mijn onderwerpen en hoe er op gereageerd werd. MJA dus met zijn Eepeetje. Het eerste wat ik deed was pogen een plaatje te vinden trouwens. 

Ikzelf ben trouwens flexibel en de Pixeldra.in perikelen, die forumleden hebben en dan opschrijven in zo'n topic begrijp ik best en zelf maakt het me niet uit, maar van MJA's oogpunt kan ik het wel begrijpen, dat hij denkt dat er zo veel reacties op zijn onderwerp zijn gekomen, blijkt het een ''felicitatielijst'' te zijn als het ware.

Lang geleden was ik ooit forum-moderator ergens,  maar greep slechts zelden in, bijvoorbeeld als het gepaard ging met schelden/vloeken etc. Ikzelf had het draadje van MJA's Eepee los laten lopen, dus wat dat betreft begrijp ik jouw reactie.

Wat me opvalt op dit forum, is dat (afgezien van het geringe aantal leden dat reageert) sommige leden immuun lijken te zijn voor moderatie. Daarom reageer ik nu nauwelijks en klik op bedank-icoontjes.

Waar ik in conclusie dus op doel is het volgende, Paul: voor je het weet is ook het IRC verdwenen en vage geschiedenis geworden, dus maak jezelf weer ''gewoon'' deelnemer en zoals bovenstaande opmerking al zegt (van  radio tpot): Kop der veur.

Met de hartelijke groeten van Omni

:angel:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11 maart 2018 om 07:21 zei Paul de Haan:

Na vele jaren min of meer actief lid alhier meld ik mij af. Een draadje over een RNI EP en de reactie hierop van een forum administrateur is de aanleiding. Dhr Tino meent prikkeldraad om dit forum te moeten plaatsen mbt on and off topic. Zo draai je een forum de nek om. Heb grote bezwaren tegen lieden die zich niet met een volledige naam op dit forum werpen en zich vervolgens zelfs het predikaat Expert aan meten. Hoezo expert? Gevalletje te grote broek aan trekken denk ik. De oudgedienden op dit forum wens ik een goede toekomst in goede gezondheid.

 

Paul de Haan.

 

Tino, waarom reageer jij niet? Paul, bedankt voor de wensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul de Haan is het blijkbaar niet eens met een aanwijzing dat wij als forum beheerders wat strenger modereren bij het iedere keer off topic reageren in discussies. Hij heeft besloten te bedanken voor verdere deelneming. Zijn keus. Alleen jammer dat hij het nodig vind om zo te reageren tegen een forumbeheerder die net als Harmen en ik onder eigen naam opereert. Daarnaast hebben we gezamenlijk besloten om deze maatregel uit te voeren om discussies leesbaar te houden.

 

Want het is onderhand behoorlijk storend om  meerdere 'ik kan niet downloaden' in een topic tegen te komen. Daar is al eerder door ons wat van gezegd en toch gebeurd het weer. Ook privé en op forum mail komen dit soort opmerking tot ons. Het zit niet bij ons of bij de topic starter maar bij een derde partij of bij de gebruiker die zo reageert.

 

Niet met ons besluit eens? Dat kan best. Dan kan je reageren zoals Paul heeft gedaan. Dat is voor zijn rekening. Wij zijn hier als vrijwilligers actief om het voor iedereen leuk en gezellig te houden.

  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.