Spring naar bijdragen

Radio Caroline - maart 1980


Vincent

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Vincent said:

Caroline-19800302-1054-1100-Onbekend - Please login or register to see this link.
Caroline-19800302-1100-1200-HugoDeGroot-BelgischeNationaleHitparade - Please login or register to see this link.

De eerste is : Caroline-19800203-1054-1100- (Eind Dominique Vautrin)

De tweede :  Caroline-19800203-1100-1200-HugoDeGroot-BelgischeNationaleHitparade (ook voor het weer at 1100)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er circuleren echt ontzettend veel opnamen met foutieve data in het wereldje. Als ik  afluister achter mijn pc  meldt ik over  het algemeen wel dat er iets niet klopt op het forum waar het uur vandaan komt

Gisteren maakte ik bijvoorbeeld een ritje Groningen Noord - Den Haag Centraal vv met de Nederlandse Spoorwegen. Ik had 16 uur  recent binnengehaalde zeezenderprogramma's meegenomen om onderweg uit te schrijven. Bij Zwolle op de heenreis was de helft al klaar, allemaal verkeerd gedateerd.  Gelukkig klopten er uiteindelijk 5 uurtjes, waarmee ik de reis net redde. Uit frustratie de foute opnamen  direct gedelete van mijn laptop. Sommige opnamen komen wel onder vier verschillende uitzenddata voor.

Als ik een uurtje afluister maak ik er altijd een index van met alle platen, reclames etc en of de datum zeker klopt.

Bij het afluisteren vallen veel nep-uren door de mand als ik de eerste twee platen invoer in het programma en er een andere uitzenddatum verschijnt....

 

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jan-Fre:

Als ik een uurtje afluister maak ik er altijd een index van met alle platen, reclames etc en of de datum zeker klopt.

Respect, ik doe het af en toe, het is een hoop werk.

Ik heb inmiddels wel gemerkt dat je dan "nieuwe" opnames snel kunt beoordelen als reeds bekend (onder welke omschrijving dan ook).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo gedetailleerd bezig zijn, lukt me niet daar ik dit probeer te doen tijdens andere werkzaamheden. Aan de hand van tijdsmeldingen en wat er gezegd wordt, probeer ik te achterhalen welk programma het is. Bij Caroline's album station hoor je soms weinig details, maar als de tijdsmeldingen continu veranderen, drie voor zeven, tien voor half zeven, 7.03, 6.48... dan zit je met aan elkaar geplakte fragmenten van diverse dagen. Elkeen wil ik toch bedanken voor hun hulp want we vullen elkaar aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Nog een viertal:

 

Please login or register to see this link.

 

Caroline 319 First Country show with Piet de Prater 170280 1400-1600.mp3
Caroline 319 Ds Toornvliet spot 1979 1980.mp3
Caroline 319 Second Country show with Piet de Prater 240280 1400-1600.mp3
Caroline 319 Belgische Nationale Hitparade with Sebastiaan Peters intended for 28-10-79 11-14h

Bij mij werkt de lint momenteel niet.

Ik zal het morgen nogmaals proberen.

 

In ieder geval dank aan allen voor de aangeboden files.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2018 om 12:05 zei Vincent:

De komende tijd gaan we alle opnames van de Nederlandstalige service uit 1979/1980 hier ter controle plaatsen. Omdat het ons aan tijd doen we een beroep op jullie. Want willen voor ons archief 100% zeker zijn voor wat betreft de datum, tijd, presentatie en programmanaam. Ook zijn we op zoek naar de namen van de nieuwslezers in de betreffende programma's. 

 

Ik zie allemaal goedbedoelde reacties voorbij komen maar dit is de vraag die gesteld is. En opnames uit die periode die niet in het lijstje staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bedoelig is om alles van de Nederlandstalige serivce uit 79/80 online te zetten om uit te zoeken en zo compleet mogelijk te kriigen. Om het overzichtelijk te houden heb ik nu de eerste 10 dagen van maart 1980 uit ons archief geplaatst. Al snel blijkt dat de datering van een aantal opnames niet juist is. Zelf hebben we er de tijd niet voor om dat allemaal te controleren. Vandaar dat we op jullie een beroep doen voor hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Vincent:

De bedoelig is om alles van de Nederlandstalige serivce uit 79/80 online te zetten om uit te zoeken en zo compleet mogelijk te kriigen. Om het overzichtelijk te houden heb ik nu de eerste 10 dagen van maart 1980 uit ons archief geplaatst. Al snel blijkt dat de datering van een aantal opnames niet juist is. Zelf hebben we er de tijd niet voor om dat allemaal te controleren. Vandaar dat we op jullie een beroep doen voor hulp.

Maar wil je nu ook andere opnames buiten deze week (die ik plaatste) of niet?

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-3-2018 om 20:50 zei Albatrosstudio:

Caroline 319 - First Belgische National Hitparade Bastiaans Peters 111179 130...

Zat het net af te luisteren. De klunzen aan boord hebben aanvankelijk de verkeerde tape opgezet waarmee de uitzending weer bij 50 begint maar herstellen het wel goed na 10 minuten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de programma's die Vincent heeft aangeboden beluisterd.

De downloads met opnames gedateerd 8 en 9 maart bevatten volgens mij de juiste gegevens.

Wat 2 maart betreft: het kwartiertje nonstop in de bovenste download kunnen we voor mijn part weggooien.

Download nr 2 is inderdaad de Nationale Belgische Hitparade van 3 februari 1980.

De twee anderen ga ik voor de zekerheid nog eens nachecken.

 

En Douwe: Ik ben heel blij met de opnames die jij hebt aangeboden.

Ga er mee door zou ik zeggen, maar dan botsen we misschien met de moderatoren en die hou ik liever te vriend.

Feit is dat een aantal zaken door elkaar gaan lopen.

eEén ieders bijdrage wordt van mijn kant in ieder geval van harte gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.