Spring naar bijdragen

Stream Testuitzendingen Nieuwe 'Sterrenzender' United DJs


melle

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Die stream hadden ze veel eerder moeten toevoegen. Nu vangen ze bot bij TuneIn. Dat is echt hét portal om op te staan als internet station. Verder laat de geluidskwaliteit nog steeds te wensen over, het klinkt allemaal als een slechte mp3 en ook per programma verschillend hoe het allemaal klinkt. Het ene programma is het andere niet qua sound en dat kan echt niet. Consequentheid gaat voor.

Verder is er maar 1 stream waar ze ook al de bietenbrug mee op gaan, hij valt vaak uit net als vorige week zaterdag. Al met al heeft concurrent Delux Radio dat al veel beter voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik vraag me af of er mensen zijn die de 1e dag of opening opnamen?

Dit station is me even ontgaan door ziekte enz....

Hoop dat mijn verwachtingen gedeeltelijk worden ingelost.

Als ik zie wie er allemaal in het team zit  dan verwacht je toch wat.

Net ingeschakeld, Tony Prince en de muziek bevalt me wel

 

Groeten , Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Het station al diverse keren beluisterd

Soms is de muziek niet altijd wat ik wil

Maar het meeste bevalt me wel

Je hoort wel weinig in de media over United DJS maar er zijn tegenwoordig zoveel stations dat je moet kiezen . Maar na tijd luisteren besef je dat je afwisseling nodig hebt.  Maar goed ...we zijn verwend geworden. Op hun site bekeek ik eens diverse foto's. Als je hun gezicht van nu vind dan besef je pas dat we ook nog eens ouder worden. Soms dacht ik dat zijn opa's geworden een aantal. Maar ze kennen nog altijd hun vak!

 

Jean-Pierre

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.