Spring naar bijdragen

Toegang 3FM archief


David Peeters

Aanbevolen berichten

Een nieuwe stack is geopend! De stack voor 3FM-uitzendingen vanaf 1994 tot nu die we met elkaar kunnen vullen tot een mooi archief. Waarom vanaf 1994? Omdat de zender toen een volledige landelijke dekking op de FM-band kreeg en er daarom 'FM' achter 'Radio 3' kwam te staan. Laat dit een verzamelplek zijn voor alles wat 3FM uitgezonden heeft, programma's van Gerard Ekdom en Rob Stenders hoeven niet want deze hebben al hun eigen stack. Ik wil graag 'henkjan2016' en 'tantegreetje' bedanken omdat ik hun opnames mocht gebruiken als een soort van basis voor deze stack. Ik nodig jullie uit om ook in de stack te uploaden of hier bij 'discussies' en natuurlijk veel luisterplezier! :D

 

drommelaar.stackstorage.com

 

u: radiocafe3fm

p: bloempot

bewerkt door David Peeters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een update over het 3FM archief. Vanaf nu is er geen vrije toegang meer tot de stack, maar worden er wel programma's gedeeld op verzoek. De reden hiervoor is omdat er een paar maanden geleden misbruik is gemaakt bij de Ekdom-stack door onbekende die alle mappen verwijderd heeft en het wachtwoord heeft veranderd. 

 

In zo'n verzameling zitten vele uren werk aan zoeken, opnemen, downloaden en uploaden (met alle plezier natuurlijk), dat veiligheid en bescherming van deze uitzendingen prioriteit hebben. Binnenkort komt er een overzicht met welke programma's op de stack staan en kunnen geïnteresseerden in de clubdiscussies aangeven welke uitzending ze graag willen hebben en dan delen we deze graag.

 

Dankzij HenkJan2016 hebben we in onze stack 3FM-materiaal van Ekdom (o.a. Ekstraweekend) en Stenders toegevoegd. Verder wil ik hem ook bedanken om me te helpen met het updaten van de stack en ervoor te zorgen dat alles zo veilig mogelijk blijft.

 

groetjes,

David

 

 

 

bewerkt door David Peeters
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.