Spring naar bijdragen

piratenzenders uit Eindhoven jingles


martinja

Aanbevolen berichten

Supergaaf die oude fragmenten uit Eindhoven Martin ! Fragmenten uit andere steden in die periode zijn natuurlijk ook meer dan welkom... van Leeuwarden of Maastricht heb ik bijvoorbeeld helemaal niets, terwijl ik niet denk dat die in de jaren tachtig geen eigen station hadden. Zal de oude FRM's nogeens doorbladeren ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Tino:

Omgeving Maastricht jaren '80 en '90 heb ik nog wel wat van, maar geen idee waar ik de cassettes heb.

Wat gaaf Tino ! Vaak geweest, ook in de jaren '80 maar nooit iets ontvangen in Maastricht zelf. Wel kon je daar veel stations uit Belgie ontvangen net van vlak over de grens; Radio Maasvallei of CRM uit Lanaken bijvoorbeeld. Erg benieuwd dus en hoop dat je de bewuste cassette nog ergens kunt vinden. Alvast bedankt !  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar Arcan heb ik veel geluisterd. Ze hadden destijds ook grote sticker-reclame's op de stadsbussen in Maastricht.

Ben ook een aantal keer in Bilzen geweest. Ik heb er helaas niks van opgenomen.

Ludo Wijnen is trouwens nog steeds actief in Bilzen, nu met de BOO (ook met een frequentie in Lanaken).

Van Maasvallei en CRM heb ik wel wat opnames, alsook van RMC uit Maasmechelen.

Die komen tzt nog wel voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.