Spring naar bijdragen

Uitzendingen Ekstra Weekend


Dank Frenk Visser

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Super werk wat hier wordt verricht. Zelf druk bezig hiero om vooral mijn oude o zo grappige vrijdagavond terug te krijgen.

Ekstra Weekend - vrijwel kompleet behalve periode 2008-10-03 tot en met 2009-10-16. Ben nog driftig aan het zoeken waar deze bestanden zich verschuilen.

 

Ook de laatste paar maanden schijnt en uitdaging te zijn, 2013-08-30 tot 2013-12-13 wat de allerallerlaatste uitzending was.

 

Daarnaast ook druk in de weer om Stenders LateVermaak kompleet te krijgen voor de "ekstra weekend periode"; heel vaak ging ome Geer er bij op bezoek, en hadden we drie Henk Westbroeken.

 

Als utieme zoektocht ben ik aan het speuren naar de Freaknacht waar Gerard en Giel gewoon doorgingen en om zes uur 's morgens kwam Veenstra Veenstra weer langs. Je ging gewoon niet slapen :)

 

Weet iemand tot slot wellicht het programma van Gerard Ekdom "soulnight". Iets wat me bijstaat dat dat op de zaterdag avond / nacht uitgezonden werd, maar nog weinig informatie gevonden omtrent dit programma.

 

Grtz en bedankt voor all het werk door iedereen hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Henkie78:

Super werk wat hier wordt verricht. Zelf druk bezig hiero om vooral mijn oude o zo grappige vrijdagavond terug te krijgen.

Ekstra Weekend - vrijwel kompleet behalve periode 2008-10-03 tot en met 2009-10-16. Ben nog driftig aan het zoeken waar deze bestanden zich verschuilen.

 

Ook de laatste paar maanden schijnt en uitdaging te zijn, 2013-08-30 tot 2013-12-13 wat de allerallerlaatste uitzending was.

 

Daarnaast ook druk in de weer om Stenders LateVermaak kompleet te krijgen voor de "ekstra weekend periode"; heel vaak ging ome Geer er bij op bezoek, en hadden we drie Henk Westbroeken.

 

Als utieme zoektocht ben ik aan het speuren naar de Freaknacht waar Gerard en Giel gewoon doorgingen en om zes uur 's morgens kwam Veenstra Veenstra weer langs. Je ging gewoon niet slapen :)

 

Weet iemand tot slot wellicht het programma van Gerard Ekdom "soulnight". Iets wat me bijstaat dat dat op de zaterdag avond / nacht uitgezonden werd, maar nog weinig informatie gevonden omtrent dit programma.

 

Grtz en bedankt voor all het werk door iedereen hier!

Ja inderdaad superwerk en wel het gehele forum !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Hey jongens. Met hulp van de info in dit topic heb ik een programma gemaakt om alle uitzendingen vanaf 23 oktober 2009 tot 13 september 2013 te downloaden. Een PC programma. .net C# console application. Hierbij de broncode, zelf ff het download pad naar je juiste mapje zetten in de broncode 😉

 

^ hier voor de volgende regel veranderen naar het pad van je download naar toe mapje 😉

                            sbLocalFilePath.Append("D:\\Ekstra\\");

 

En dan nu de code:

----start----

 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace EkstraWeekendDownloader
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            // format = sStart + yyyymmdd + sEnd
            string sStart = "http://audio.omroep.nl/radio3/nps/ekstraweekend/";
            string sEnd = "-19.mp3";

            for (int curYear = 2006; curYear <= 2013; curYear++)
            {
                int startMonth = 1;
                if (curYear == 2006)
                {
                    startMonth = 9;
                }

                for (int curMonth = startMonth; curMonth <= 12; curMonth++)
                {
                    int daysincurmonth = DateTime.DaysInMonth(curYear, curMonth);
                    for (int curDay = 1; curDay <= daysincurmonth; curDay++)
                    {
                        DateTime curDt = new DateTime(curYear, curMonth, curDay);
                        if (curDt.DayOfWeek == DayOfWeek.Friday)
                        {
                            StringBuilder sbFileName = new StringBuilder();
                            
                            sbFileName.Append(curYear.ToString());
                            sbFileName.Append(curMonth.ToString("D2"));
                            sbFileName.Append(curDay.ToString("D2"));
                            sbFileName.Append(sEnd);

                            string filenamestring = sbFileName.ToString();

                            StringBuilder sbUri = new StringBuilder();
                            sbUri.Append(sStart);
                            sbUri.Append(filenamestring);

                            string uristring = sbUri.ToString();

                            StringBuilder sbLocalFilePath = new StringBuilder();
                            sbLocalFilePath.Append("D:\\Ekstra\\");
                            sbLocalFilePath.Append(filenamestring);

                            string localfilepath = sbLocalFilePath.ToString();

                            System.Net.WebClient wc = new System.Net.WebClient();


                            Console.WriteLine("[" + DateTime.Now.ToString() + "] START: " + uristring);

                            try
                            {
                                wc.DownloadFile(uristring, localfilepath);
                            }
                            catch(Exception exception)
                            {
                                Console.WriteLine("[" + DateTime.Now.ToString() + "] ERROR: " +
                                    exception.Message);
                            }

                            Console.WriteLine("[" + DateTime.Now.ToString() + "] END: " + uristring);
                            Console.WriteLine();
                        }
                    }
                }
            }
        }
    }
}
 

----eind----

Iemand die de uitzendingen van 1 september 2006 tot 16 oktober 2009 heeft? Mijn tegenprestatie is het pc programma wat ik hierboven heb geplaatst waarmee je de uitzendingen vanaf 23 oktober 2009 kan downloaden, als ik die trouwens allemaal heb onderzoek ik ook nog wel even gewoon al die mp3tjes ergens te hosten of plaatsen op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.