Spring naar bijdragen

Op 2000 van 2002 (update)


Theo Jansen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal (wat fijn dat je er bent :D).

 

Jan van den Heuvel en ik zijn vanochtend persoonlijk bij Beeld en Geluid in Hilversum geweest om te speuren naar radio uurtjes van de Top 2000 van het jaar 2002.

Bij Beeld en Geluid hebben we in totaal 52 uren kunnen vinden van de Top2000 van dat jaar.

Van die 52 hebben we er 6 zelf al. Enkele uurtjes die wij al wel hebben zijn daar niet aanwezig..

Per saldo zijn er 46 (bij ons ontbrekende) uurtjes aldaar gevonden. Er wordt door de deskundigen nog verder in de diepte gezocht maar ik ben bang dat het hier bij blijft.

Kost veel tijd want het staat onder restmateriaal en misschien zelfs nog ergens alleen in de opslag???

 

Ik krijg nog te horen wat deze uurtjes moeten kosten en of er nog wat uurtjes bij komen.

 

Zodra ik meer weet meld ik me weer

 

Groeten

Theo Jansen

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Theo Jansen changed the title to Op 2000 van 2002 (update)

Misschien nog een weg naar de complete Top-2000 van 2002 gevonden. Zat te googelen op "Top 2000 van 2002" en kwam een pagina tegen waarop het volgende staat "...staren Daan en ik zwijgend over het water, beiden met de oordopjes in. Ik heb de top 2000 van 2002 op, die ik de vorige keer in Noorwegen ook mee had"

 

De betreffende website is van Noorwegen-expert Cees Apon. Website zelf is niet meer in de lucht (of tijdelijk even down) maar ik het Cees via visitnorway.com weten te vinden. Direct een berichtje naar hem gestuurd, niet geschoten is altijd mis....toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist het volgende antwoord uit Noorwegen ontvangen:

 

Haha, geweldig!

 

Ik kan je helpen met de laatste 10 uren van de top 2000 van 2002, maar meer hebben we toen niet opgenomen. 

 

Hier kunnen we toch zeker wat mee? Onder het mom van alle beetjes helpen..... Heb al terug gemaild dat ik meer dan geïnteresseerd ben dus: wordt vervolgd!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gisteren:

Wat is eigenlijk de reden dat ze maar de helft van de uren hebben?

Het is simpelweg restmateriaal. Omdat het niet compleet is staat het ook als zodanig geboekt daar. Van 2000 en 1999 hebben ze volgens mij niets van de Top2000. Waren andere tijden zeg maar. 

Het blijft een uitdaging en een sport om het toch compleet te krijgen.

Maar 2002 kunnen we nu een boost geven.

 

Zodra ik kosten weet laat ik het weten.

Ik heb heel sterk het idee dat de kosten beperkt blijven.

Ik schat vooralsnog op 15 euro pp als er 15 meedoen (voor 46 extra radio uurtjes). Ik hoop dat het meevalt

 

Wie is bereid mee te betalen.

- Ik

- mijn broer (is niet eens lid bij dit forum)

- Jan vd Heuvel

 

Stiekum ga ik er van uit:

- Sierk (ItFeintsje) 

- Gisteren 

-

-

Vorig jaar kwamen we aan ruim 15 personen

Wie meld zich aan.

 

Ik regel het verder

 

Gr

Theo

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bericht van Beeld en Geluid.

 

Er is een speciale prijs gemaakt: een eenmalige uitzondering vanwege het speciale karakter van ons verzoek en uiteraard de charmes die Jan en ik van de week daar hebben kunnen tonen :D

 

Als we bereid zijn om 150 euro op te brengen dan komen er 46 uurtjes naar ons toe.

Nou dat is een nette prijs toch !

De overige uren zijn daar niet en het blijft dus een sport om die bij elkaar te sprokkelen.

Maar Jan is al wat op het spoor lees ik hierboven.

 

Dus we hebben reeds 5 deelnemers:

Ik,

JvdHeuvel

mijn broer Jos

It Feintsje

Ronald Gutte

Wie volgt...  als we op 15 komen dan is het een tientje pp 

 

 

Ik open even een nieuw item om het beter onder de aandacht te krijgen.

 

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Gisteren:

Ik heb alleen interesse om mee te doen als het gaat om een volledige uitzending.

 

Beste Gisteren,

Dat gaat met dit jaar niet lukken helaas..  Hetzelfde zal gaan gelden voor het jaar 2000, dat wordt het volgende project (nog lastiger denk ik).

We zullen het bij elkaar moeten sprokkelen

Onze 14 uren van 2002 kunnen worden uitgebreid naar 60 en vermoedelijk komen er binnenkort nog een stelletje bij van Jan.

 

We kunnen ons toch ook inzetten om dat bij elkaar te krijgen.

Ik steek er al heel veel tijd en moeite in en ben blij met dit resultaat in ons aller belang.

 

Denk er nog even over na. Dan zetten we er met z'n allen de schouders onder om hem compleet te krijgen.

 

Groetjes

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.