Spring naar bijdragen

MiAmigo-19760322-JanVanDerMeer-Eerste


Tino

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei bert ree:

wat wordt hier bedoeld met eerste?

665. Mi Amigo 259 Jan van der Meer first live afternoon show 22‑3‑76                15’ is de omschrijving op mijn lijst

16 uur geleden zei bert ree:

fragmenten uit het programma dus. Op 18 en 19 januari 76 waren Jan VDMeer en Tim Ridder al te horen tussen 6 en  7u.

Op 17 januari 76 zelfs al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bert ree:

een tijdje terug ontdekten we hier dat er de zaterdag en de zondag voordat de nieuwsuitzendingen begonnen op 259 al live programma's waren met Jan en Tim. Maar ik vind het hier die programma's tussen 6 en 7u niet zo snel terug. 

En... wat vind ik nu: Tim Ridder tussen 15 en 16u op 19 januari 1976

 

760119maTimRidder1500-1600.mp3"
Your file URL: Please login or register to see this link.  

Bedankt Bert. Ik herinner me alleen dat we constateerden dat er zondag 18 al live werd uitgezonden.

 

Ik heb die maandag ook van alles opgenomen. Ligt denk ik bij Tino

 

606. Mi Amigo 259 Ook goeie morgen with Tim Ridder 19‑1‑76                           11’

607. Mi Amigo 259 First programme new female dj Loes non‑stop and time info 19‑1‑76  58’

608. Mi Amigo 259 Very first news transmission with Tim Ridder 19‑1‑76                2’

609. Mi Amigo 259 New programme schedule Joop Verhoof 8.00‑9.00 19‑1‑76              22’

610. Mi Amigo 259 Schijven voor bedrijven back with Peter van Dam 19‑1‑76            5’

611. Mi Amigo 259 Peter van Dam show 19‑1‑76                                         15’

612. Mi Amigo 259 Stan Haag Jukebox 19‑1‑76                                           6’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bert ree:

En... wat vind ik nu: Tim Ridder tussen 15 en 16u op 19 januari 1976

 

Deze opname is van maandag 1 maart 1976,  de eerste live uitzending, tijdens de middag dat jaar.

 

3 uur geleden zei Albatrosstudio:

Bedankt Bert. Ik herinner me alleen dat we constateerden dat er zondag 18 al live werd uitgezonden.

 

Denk dat Bart, die trouwens al een tijdje op de Mi Amigo verbleef, zondagochtend vroeg (weinig luisteraars) een mooi moment vond, om alles (live) een beetje uit te testen.

bewerkt door Robin Westhof
verbetering
Link naar opmerking
Deel via andere websites

op zaterdag Jan Vander meer en op zondag Tim Ridder tussen 6 en 7u had ik begrepen

3 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Jan van der Meer

 

Nog eerder een show dan Bart van Leeuwen?

 

33 minuten geleden zei Robin Westhof:

Deze opname is van maandag 1 maart 1976,  de eerste live uitzending, tijdens de middag dat jaar.

bedankt voor het corrigeren van de datum, zit hier ruim 10 jaar met verkeerde datum opgeslagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bert ree:

dit was Haike Debois denk ik. Maar Haike was echter niet echt nieuw. Ze deed al in 74 de programma's tussen 6 en 7u in vier talen. Haike is trouwens de enige bij Mi Amigo die vanaf 74 en tot eind 78 programma's maakte.

Klopt

7 uur geleden zei bert ree:

760119RMAJoopVerhoof12-13.mp3"
Your file URL: Please login or register to see this link.

hier nog een programma van 19 januari 73

76

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Robin Westhof:

Denk dat Bart, die trouwens al een tijdje op de Mi Amigo verbleef, zondagochtend vroeg (weinig luisteraars) een mooi moment vond, om alles (live) een beetje uit te testen.

Ik maakte ooit eens een opmerking tegen een DJ dat op zondagochtend toch geen hond luisterde, dus dat we dan e.e.a. konden uitproberen.

De goede man bleek echter al jarenlang een programma te maken op zondagochtend.

We zijn geen vrienden geworden...

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Tino:

Ik maakte ooit eens een opmerking tegen een DJ dat op zondagochtend toch geen hond luisterde,

 

Maar relatief viel dat aantal luisteraars nog (wel) mee in 1976, om 6 uur in de ochtend, met amper concurrerende radiostations.

 

Vergelijk dat met de huidige tijd ( en heel veel concurrentie) en je krijgt medelijden met de dj/programmamaker, die nu (live) een programma moet verzorgen op dat tijdstip, er luistert dan (inderdaad) waarschijnlijk geen hond.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.