Spring naar bijdragen

Nostalgiened met zeezenderopnames, nog uit te zoeken


bert ree

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Juul:

Hoi Bert,

"Vertel" eens wat meer over Nostalgie Net.  Da's toch TV?  Of snap ik het niet.

En hoe komen die opnamen daar terecht?

 

 

Juul

 

 

1 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Projectje (stream) met div zeezender opnames (jaar of 7geleden?) van Herman (Content) uit Gent, onder de naam Nostalgie Ned , met een d dus.

 

Hier vond ik programma's terug vanaf september 2009. Via NostalgieNed.com  (met D) werden zeezenderprogramma's uitgezonden. Eind 2010 heb ik begrepen is het internetstation veranderd in offshore.... en nog iets. Blijkbaar heb ik alleen opnames gemaakt in 2009.

In juli en augustus 2009 zond Herman Content een stream uit met zeezenderprogramma's, waarvan ik de opnames hier al plaatste onder "uitzoekopnames'. Dit zijn 2 compleet verschillende projecten. 

Het heeft dus niets te maken met andere projecten die Nostalgie... gebruiken.

 

Op die opname van 6u zitten heel wat programmafragmenten van Veronica en heel wat meer dan dat de naam weergeeft. De komende dagen zal ik nog enkele opnames kunnen plaatsen.

Door mijn drukke werkomstandigheden ben ik er nog niet toe gekomen om die opnames allemaal te beluisteren. Ik plaats ze nu al omdat anderen die iets meer tijd hebben de details kunnen geven. Ik moet er geen 10 jaar mee wachten want het gaat hard met al die overlijdens.

 

Ik moet nog een pak opnames liggen hebben van Veronica die door een ander internetstation ook een jaar of 10 geleden werden uitgezonden. Ik moet wel nog even uitzoeken wat dit precies inhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei radiovriend:

Ik ben de samensteller gweest dus weet precies wat het materiaal is.

Heb het zelf nog in mijn archief zitten.

aha, interessant. Ik heb blijkbaar alleen in september 09 opgenomen. Vanaf wanneer tot wanneer heeft Nostalgiened uitgezonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.