Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 01-05-1978


Vincent

Aanbevolen berichten

Als ik moet gokken denk ik dat de opname van 30 april 1978 is.

Ik ben er even een uurtje ingedoken. Aan boord zitten Otto, Rob Hudson, Dick Verheul en Ferry eden.

Alle zondagen dat er iemand aan boord zit die niet in dit rijtje staat kan je afschrijven.

Blijven over: 26 feb, 26 mrt, 23 apr, 30 apr en 21 mei.

Uit de periode van 25 april tot 8 mei zijn er redelijk veel boordopnamen bewaard gebleven van Ferry Eden. De kwaliteit van deze opname is zo goed dat hij ook wel aan boord moet zijn opgenomen.

Op basis daarvan heb ik 'm de datum 30 april 1978 gegeven.

 

bewerkt door Jan-Fre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik me dit herinner begon het programma als het hof van Eden op cassette. Toen Ferry Eden live aan boord kwam, was dit Gouden van dagen. Ik vermoed dat op een bepaald moment toen iemands anders aan boord kwam jingels van de flashbackshow van Joop Verhoof boven water kwamen... Tot zover mijn herinnering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op blz. 170 van 20 jaar Rado Caroline lees ik: "in de maand juni (1978) kwam Ferry Eden, na een lange periode van afwezigheid, terug aan boord. Door meningsverschillen is Ferry 3 maanden lang niet aan boord geweest." 

Hieruit concludeer ik dat Ferry op 30 april niet aan boord was en dat het programma dus van een andere datum moet zijn of van band kwam. Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de laatste dagen waren hier diverse programma's van Ferry van eind april begin mei te beluisteren. Dus 30 april kan heel goed zijn.

10 minuten geleden zei thijs5326:

Op blz. 170 van 20 jaar Rado Caroline lees ik: "in de maand juni (1978) kwam Ferry Eden, na een lange periode van afwezigheid, terug aan boord. Door meningsverschillen is Ferry 3 maanden lang niet aan boord geweest."

Hieruit concludeer ik dat Ferry op 30 april niet aan boord was en dat het programma dus van een andere datum moet zijn of van band kwam. Gr.thijs

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei thijs5326:

Op blz. 170 van 20 jaar Rado Caroline lees ik: "in de maand juni (1978) kwam Ferry Eden, na een lange periode van afwezigheid, terug aan boord. Door meningsverschillen is Ferry 3 maanden lang niet aan boord geweest." 

Hieruit concludeer ik dat Ferry op 30 april niet aan boord was en dat het programma dus van een andere datum moet zijn of van band kwam. Gr.thijs

Als ik naar mijn tapelijst kijk lijkt mij dit onjuist.

 

1294. Mi Amigo 319 Benelux top 50 live with Ferry Eden 6‑5‑78  180’

1295. Mi Amigo 319 live flashbackshow Gouden van Dagen with Ferry Eden 6‑5‑78  12’

1296. Mi Amigo 319 Flashback top 100 1978 with Johan Visser, Dick Verheul and Herman de Graaf live 15‑5‑78 450'

 

Op 6 mei 1978 was Ferry dus zeker nog aan boord, waarschijnlijk op 15 mei niet meer anders had hij ook vast een deel van de Flashback Top gepresenteerd.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

 

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

Terwijl hij aan boord zat gebruikte hij ook de namen flashbackshow en gouden van dagen door elkaar

 

Klopt. Luister maar naar het begin van deze opname. Gouden van dagen en Flashback show in de opening. Hij was daar overigens niet de enige in. Ook Dick Verheul sprak nogal eens over Gouden van dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.