Spring naar bijdragen

VOO Radio 2 - 21-10-1987 - Annette van Trigt - Kletskop


Vincent

Aanbevolen berichten

Die dag bezocht ik het Veronica pand wat toen op het Laapersveld gevestigd was. De uitzending kwam toen uit de kantine. Annette van Trigt presenteerde die dag ook Terug in de tijd en daarna kwam Erik de Zwart met Nederland Muziekland. Bart Peeters was het idool,Caroline Tensen was de producente van Nederland Muziekland.  Adam Curry had die dag zijn laatste tv-uitzending van Countdown die de dag daarvoor al was opgenomen. Erik zei toen nog tegen Caroline, Adam zal nu wel aan het inchecken zijn. Heb toen een handtekening kunnen scoren van Erik, Caroline en Bart. Hele aardige mensen. Eigenlijk mocht ik het gebouw niet in, maar ik was de receptie al voorbij gelopen en ik mocht gelukkig blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de Veronica-gids presenteerde Peter Teekamp die dag Ook Goeiemorgen en Terug in de Tijd.

En bij Nederland Muziekland staat Chiel als presentator gemeld. Maar ik neem aan dat het klopt wat je zegt, want het zal best indruk hebben gemaakt. Heb je foto's?

 

Toen ik, het zal in de jaren '90 geweest zijn, naar binnen wilde op het Laapersveld, had ik zonder problemen door kunnen lopen naar de studio's boven. Aan de receptie zat toen Desirée Latenstein en daar kon ik niet aan voorbij lopen.

Mijn aandacht voor haar zorgde ervoor dat ik wel opviel, waarna ik weer kon vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.