Spring naar bijdragen

telesport eenmalige tune


hans knot

Aanbevolen berichten

Bob Moore and his Orchestra – Mexico. Dit nummer staat al in de discografielijst maar er kan aan worden toegevoegd: Op Radio Veronica was er wekelijks het programma ‘Telesport’ dat werd gepresenteerd door de sportjournalist Berry Zand Scholten. In de een na laatste uitzending in augustus 1974 werd muziek gebruikt uit de jaren 1960 en 1961 en dus ook de tune werd aangepast. Hij en technicus Sietze Gardenier kozen derhalve voor ‘Mexico’

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Paul het is tevens een instrumentaal nummer die men gebruikt ter introductie van het programma, luisteraars welkom te heten en te vertellen over de inhoud van het programma of om afscheid te nemen van de luisteraars. Aangezien de muziek in het programma geheel aangepast was aan 1960 en 1961 vind ik dit een juist gebruik van een eenmalige tune.

 

Trouwens bij mijn persoonsgegevens staan mijn voor- en achternaam. Het kan wenselijk zijn dat Paul ook zijn achternaam gebruikt, aangezien ik wel 23 personen met die naam ken. Het is altijd prettig als men weet wie er reageert.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reactie, Hans.

 

Om privacy-redenen (juist nu Google en Facebook alles van ons bijhoudt!) kiest lang niet iedereen ervoor om op openbare forums zijn (echte of complete) voor- en/of achternaam te gebruiken. Dat is een geaccepteerd gebruik, en het geldt toch ook voor dit forum? Dit is geen privé-correspondentie.

 

Met groet,

Paul den Draaijer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.