Spring naar bijdragen
VisualRadioArchive

3FM uitzendingen terugluisteren via radiobox2.omroep.nl

Aanbevolen berichten

Hallo,

via Please login or register to see this link.  ben ik er achter gekomen dat je op deze manier radiouitzendingen kan terugluisteren van veel programma's op 3FM. Met de informatie die ik heb zijn ze vanaf deze datum begonnen met het opslaan in de MP3 indeling.

Deze link (Please login or register to see this link. ) zou de eerste WMA record moeten zijn alleen kan ik deze WMA bestanden niet downloaden. Het zou kunnen zijn dat de verdere link naar de bestanden niet meer bestaat maar misschien kunnen jullie hier verder nog wat mee. Ook vroeg ik mij af of er nog mensen zijn die opnames hebben van Ekstra Weekend met beeld erbij of andere radio uitzendingen met Visual Radio. En of er nog oude uitzendingen te vinden zijn van: Beelen voor je bek, Nachtegiel, De Dopeshow en Domien is wakker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij werken de wma-links niet meer, maar ik laat mij graag verrassen!

bewerkt door henkjan2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien veranderen in .mp3?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Vergelijkbare bijdragen

• Door David Peeters
      In 2007 maakte Michiel Veenstra een week radio met zijn programma MetMichiel (3FM) vanaf Spitsbergen om de klimaatverandering onder de aandacht te brengen.

Please login or register to see this link.

• Door Vincent
      Voor het 3FM archief:

Opname uit het archief van Ton van Draanen.
    • Door ruudam
      een aardig artikeltje over de toekomst van de publieke omroep in het FD

Maar ook in de US is niet iedereen even gelukkig met de radio ontwikkelingen

Een radio rondreis langs 23 staten Please login or register to see this link.
    • Door hans knot
      daar het heel slecht gaat met 3FM, dat bij mij nooit aanstaat en steeds slechter wordt beluisterd, is het denk ik ook voor de adverteerders minder interessant deel te nemen aan de STER reclame op het station. Vroeger, in dit geval 1968, werd er nog wel eens aan duo advertenties gedaan.

• Door Dank Frenk Visser
      3fm en de ntr hebben alle uitzendingen van ekstra weekend offline gehaald. Nu zag ik dat er op deze site al het een en ander was doorgestuurd, maar dit was vaak via links die al lange tijd zijn verlopen.
      Nu is dus mijn vraag of iemand nog een lading uitzendingen (het liefst vanaf begin 2013) tot z'n beschikking heeft?

Alvast bedankt,
  • Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3486
    • Meest online
      1019

Nieuwste lid
    Daan van den Bergh

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.