Spring naar bijdragen

iPhone 6


Juul

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenote heeft van haar broer  een iPhone 6 gekregen…….."waar vind je zo'n broer".

 

We hebben er nog geen SIM in zitten dus kunnen er nog niks mee. Maar………ik ben zo benieuwd hoeveel geheugen er in zit.( je hebt nl diverse geheugen modellen )  Ze vind het een beetje "raar" om dat te vragen. (staat zo hebberig).

 

Wel weet ik dat het de iPhone 6 model A1586 is. En via een iMei code kun je dat op Internet allemaal zien zeggen ze.  Maar ik "verdwaal"…….om dat te  vinden.

 

Is er iemand die mij kan helpen?  De code kan ik dan per mail wel effe toezenden. 

 

Mijn dank is weer groot vrienden.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het simpelste is om er even (tijdelijk) een simkaart in te stoppen. Die is alleen nodig om het toestel te 'activeren'. Daarna vind je alles onder instellingen/algemeen/info.

Met alleen de imei of dat modelnummer kun je volgens mij het geheugen niet achterhalen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Rob,

 

Inmiddels heeft iemand mij geholpen. Ik ben er uit.

Het is een iPhone 6 met 64 Gb  geheugen. Prima dus. Want die iMEI code geeft het slechts de uitgebreide specs aan. Niet gerelateerd aan de gebruiker. ( dat  is wel het geval bij het serienummer, maar dat is dit niet ).

 

Maar effe een simkaart er inzetten is nu net het punt. De SIM kaart uit de Samsung van m'n vrouw is te groot voor de iPhone.

En knippen is te link. Ik vraag morgen bij KNP een nieuwe SIM aan met behoud van nummer en bel tegoed dan krijg je zelfs  3 SIM kaartjes. ( verschillende maten ).

 

Please login or register to see this link.

 

 

Ik ben dus geholpen.

Dank maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.