Spring naar bijdragen

Radio Caroline - 20-12-1979 - 1700-1807 - Stephen Bishop


Vincent

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Robin Westhof:

 

In principe niets ( natuurlijk wel op de link klikken), want de player op de pagina, speelt vanzelf de opname al af.

 

Het bestand is natuurlijk ook te downloaden via download (links) bovenaan de pagina.

 

Als je net als ik een iPad gebruikt kun je het programma niet beluisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Tino:

Ik zou willen reageren met "als je net als ik een broodrooster gebruikt kun je het programma niet beluisteren".

Maar misschien kun je oplossingsgericht werken en pixeldra.in duidelijk maken waarom downloaden niet gaat.

 

Daar ben ik al zolang jullie pixeldra gebruiken mee bezig, maar nog steeds geen antwoord gehad.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fornax meldt nog het volgende voor wie deze files niet zou kunnen downloaden:

Als tijdelijke oplossing kan je dit nog proberen: In een pixeldrain download link staat de letter "u" voor de bestandcode zoals hier: https://pixeldra.in/u/mQX3dY. Als je die vervangt voor "api/getfile" krijg je een directe download link die op alle systemen zou moeten werken: https://pixeldra.in/api/getfile/mQX3dY. Op die manier kan je alsnog de bestanden downloaden.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrepen heb is Fornax de man van pixeldra.in    Die liet hier al een tijdje geleden weten dat pixeldra hoofdzakelijk gebruikt door de gebruikers van deze site; Het gaat erom dat de /u/

3 uur geleden zei thijs5326:

Waar kan ik die pixeldrain download vinden?

 

3 uur geleden zei thijs5326:

 

kan vervangen worden door /api/getfile/ voor wie het niet met /u/ kan downloaden;  Het voorbeeld hierboven komt van een niet meer aktieve link;

20 uur geleden zei Paulus:

Wat moet ik doen om dit bestand te kunnen beluisteren?

 

vr gr paul 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.8e26e5c1688aa5be079c834ddb400fc6.png

 

Daar staat de link. 

 

Wederom het verzoek (en zoals het al heel lang in de voorwaarden staat): als je afwijkt van het onderwerp, doe dit dan in een nieuwe topic. Het niet kunnen downloaden heeft niets te maken met de uitzending van Stephen Bishop op Radio Caroline. We hebben al aangegeven dt we hier strenger op gaan modereren. Niet omdat we het leuk vinden maar om de topics leesbaar te houden.

 

Dus soort vragen/discussies (niet kunnen downloaden) voortaan graag in een nieuwe topic. Dit hebben we meerdere malen al aangegeven. Het is de laatste keer dat we het laten lopen, in het vervolg wordt de reactie verwijderd.

 

Hier gaan we terug naar Stephen Bishop op Radio Caroline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.