Spring naar bijdragen

Radio 10 en 60 - 70's platen.


Juul

Aanbevolen berichten

Dat is de makke van de radio in Nederland. Heel veel mensen die nog eens vijf jaar ouder zijn dan jij (75-plus) missen het oude Radio 5 Nostalgia. Hartstikke leuk, zo'n Van Inkel, maar waar zijn The Andrews Sisters, Eddy Christiani, de Selvera's en Billy Vaughn gebleven? Het jaren 60/70 weekend van 10 gaat dus terug naar de tijd dat Tom Mulder bij de zender begon er er Radio 10 Gold van maakte. 
Ze hadden elke week 'Sixties Sunday', Mulder zette dat door naar de hele week en pakte meteen de seventies erbij. Those were the days...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-5-2018 om 20:05 zei pvanklei:

Radio 10 heeft hier de hele weekend op de Sonos aangestaan.

Heerlijk zo'n weekend met zon en lekkere muziek.

 

 

Als je een Sonos hebt, kun je indien gewenst altijd wel naar 60/70s muziek luisteren, toch? Internet heeft genoeg te bieden op dat gebied.

 

Het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat een grote commerciële speler hier in Nederland het idee van zo'n fm-zender nog zal uitproberen. Zelfs in Amerika wordt het alleen maar minder. Er zijn uitzonderingen, maar verreweg de meeste zogenaamde 'oldieszender' draaien daar nu muziek uit de jaren tachtig en later, zo heb ik twee jaar geleden zelf ervaren. Hetzelfde geldt in Frankrijk voor het hoofdkanaal van Radio Nostalgie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Paul:
 

 

Die zender is ook te beluisteren op dab-radio's.

 

Inderdaad! Wat ik trouwens niet begrijp is dat ze (en ook andere zenders) hier geen gepresenteerde programma's opzetten, eventueel met wat goedkopere dj's. Nu zal het waarschijnlijk geld kosten, maar dab zal waarschijnlijk toch de toekomst zijn als de fm wordt uitgeschakeld. Kun je nu alvast een luisterpubliek opbouwen....

 

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei rauhfaser:

Heel veel mensen die nog eens vijf jaar ouder zijn dan jij (75-plus) missen het oude Radio 5 Nostalgia.

Ik ben een 40'er en vond het ook leuk om naar te luisteren, al dat verjongen irriteert mij ook.

Ten Sharp met You (90's geloof ik) hoor ik werkelijk op ieder station, van Radio 5 tot Veronica.

Gelukkig hebben we hier genoeg oude programma's om naar te luisteren, daar doe ik het dan maar mee.

5 uur geleden zei Sapuripong:

 Wat ik trouwens niet begrijp is dat ze (en ook andere zenders) hier geen gepresenteerde programma's opzetten, eventueel met wat goedkopere dj's.

Ik ben beschikbaar én goedkoop.

Begrijp het trouwens ook niet, genoeg DJ's, side-kicks en producers (die eigenlijk DJ willen zijn) in het pand.

Een uurtje voice-tracks opnemen moet toch niet zo'n probleem zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-6-2018 om 10:50 zei rauhfaser:

Dat is de makke van de radio in Nederland. Heel veel mensen die nog eens vijf jaar ouder zijn dan jij (75-plus) missen het oude Radio 5 Nostalgia. Hartstikke leuk, zo'n Van Inkel, maar waar zijn The Andrews Sisters, Eddy Christiani, de Selvera's en Billy Vaughn gebleven? Het jaren 60/70 weekend van 10 gaat dus terug naar de tijd dat Tom Mulder bij de zender begon er er Radio 10 Gold van maakte. 
Ze hadden elke week 'Sixties Sunday', Mulder zette dat door naar de hele week en pakte meteen de seventies erbij. Those were the days...

 

Hier komt van alles langs:  Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.