Spring naar bijdragen

Geschiedenis zeezenders - Radio Caroline history


martinja

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei martinja:

Met dank aan de producers, uploaders, enz

 

Pirate Radio Documentary - The Radio Caroline ................-History Of Offshore Radio 34

 

Ik zit me aan gene zijde van de Noordzee weer suf te klikken MJA   😎 🏇

 

Veel dank weer van Omni   👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Omnivoor:

Please login or register to see this link.   credits voor MJA

 

 

Kijk dat is wat ik bedoel !!!!!

 

Kan ik ondertussen wat anders doen……….

Ik heb nl slechts een KPN koperdaad verbinding. ( 10 MB ). Iets anders ie er hier in het buitengebied niet.

 

DANK je wel.

 

Juul

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Juul:

 

 

Kijk dat is wat ik bedoel !!!!!

 

Kan ik ondertussen wat anders doen……….

Ik heb nl slechts een KPN koperdaad verbinding. ( 10 MB ). Iets anders ie er hier in het buitengebied niet.

 

DANK je wel.

 

Juul

 

Het actie-voeren 2 jaar geleden heeft dus niks geholpen? (Ik herinner me de borden langs de weg nog).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei thijs5326:

Het actie-voeren 2 jaar geleden heeft dus niks geholpen? (Ik herinner me de borden langs de weg nog).

 

 

Welke weg ?

 

PS. Is er ook ergens een hoes van de Caroline docu's ?

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei thijs5326:

 

De naam van de weg weet ik niet meer, maar ik reed op de Veluwe en zag zo nu en dan een bord waarop om glasvezel gevraagd werd.

 

 

Aha, was niet hier.

Ze willen wel hier. Komt ook wel, maar dat kost zo'n €1600,- en daar heb ik geen zin in. Ik woon in gehuurde woonruimte en ik ben ook eigenlijk wel tevreden.

  • Bedankt 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

PS. Is er ook ergens een hoes van de Caroline docu's ?

Juul,

 

De zes LP's zaten in een doos, zie foto 1. Er zat een mooi fotoboek bij (foto 4) dat volgens de bijgevoegde brief (foto 3) later is verstuurd. Dat kan ik mij niet meer herinneren. Een Engelse bankier kocht deze zeezenderzaken altijd voor mij bij East Anglian Productions en als ik dan in London was voor mijn werk nam ik het mee. Misschien heeft die bankier het separaat ontvangen. Later kwamen de LP's uit in een 6 CD box (foto 2). Ook weer met een fotoboek(je).

 

 

 

IMG_1114.JPG

 

IMG_1117.jpg

IMG_1115.JPG

IMG_1116.JPG

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-6-2018 om 23:21 zei Albatrosstudio:

De zes LP's zaten in een doos, zie foto 1. Er zat een mooi fotoboek bij (foto 4) dat volgens de bijgevoegde brief (foto 3) later is verstuurd. Dat kan ik mij niet meer herinneren. Een Engelse bankier kocht deze zeezenderzaken altijd voor mij bij East Anglian Productions en als ik dan in London was voor mijn werk nam ik het mee. Misschien heeft die bankier het separaat ontvangen.

 

Een bijzondere uitgave : Een kartonnen doos met zes lp's en een fotoboek.  Er zijn er 1000 van gemaakt. Douwe's nummer kan ik niet goed ontcijferen  Ik heb nummer 267.  Destijds aan boord  aangeboden  gekregen door de de Caroline organisatie .

 

De box heeft de vele verhuizingen en opslagruimtes redelijk goed doorstaan. Het fotoboek ruikt muf, maar dat weerhield me er niet van om het nog eens door te bladeren.

 

Ik stuitte op een paar foto's van de uitreiking van de Caroline  Bell Award's  door  dj. Simon Dee in 1965 aan de Beatles, Petula Clark, The Animals( en Tom Jones ,maar  niet op foto)

 

Kan nergens iets ontdekken over een vervolg in de jaren daarna. Waarschijnlijk een eenmalige gebeurtenis.

 

En ook is na al die jaren mij nog steeds niet helemaal duidelijk wie nu de 'uitvinder' was van het gebruik van de 'bell' als tijdsein. Gaat de eer naar Tony Blackburn die het opnam of naar Simon Dee?

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.