Spring naar bijdragen

Radio 538, Top 40 22-06-2018 (laatste met Jeroen)


dave76

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Tino:

Volgens mij kun je via de site van 538 programma's een week lang terugluisteren. Dus je moet het ook kunnen opnemen.

Inderdaad. Ik gebruik altijd de applicatie 'Telegram' waar ik de terugluisterbestanden van Radio 538 eenvoudig kan downloaden (zie afbeelding).

Hierbij de volledige Top 40 van afgelopen vrijdag, wat de allerlaatste was van Jeroen Nieuwenhuize:

Please login or register to see this link.

 

Gr, Melle

 

TELEGRAM-538 download.PNG

bewerkt door melle
toevoegen afbeelding telegram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-6-2018 om 20:42 zei Vincent:

De vier uurtje, compleet met reclame, nieuws ed:

 

Please login or register to see this link.  
Please login or register to see this link.  
Please login or register to see this link.  
Please login or register to see this link.  

Heb je toevallig de eerste van Ivo van Breukelen ook beschikbaar Vincent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah helemaal top kerel. Zoals ik al zei, de muziek die erin staat vind ik echt 10 keer niks. Daar wil ik deze uitzending ook niet voor hebben. Het is gewoon de eerste Top 40 uitzending met een nieuwe presentator en vandaar dat ik hem aan de Top 40 uitzendingen verzameling wil toevoegen. Zo heb ik ook de eerste en de laatste met Wessel en de eerste en laatste met Jeroen. Van Lex heb ik alleen de laatste maar niet de eerste. Die moet ergens rond februari 1970 van start zijn gegaan. Ik denk dat Juul daar wel meer over weet.

Ook zoek ik al jaren naar de eerste Top 40 uitzendingen van zowel Erik de Zwart (19-05-1989) en Gijs Staverman (07-11-1992). Van beide heb ik wel de laatste uitzending en van Erik zelfs 2 keer. (VOO en 538). Hopelijk komen deze opnames ooit nog eens boven water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat! Een half uur uit de allereerste Top 40 uitzending met Erik. Voor mij 1 van de Top 40 uploads van dit jaar! Hier heb ik een decennium naar gezocht en ook al is het een half uur, dat maakt niet uit. Dit is echt te gek. Ik ga hem persoonlijk bedanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.