Spring naar bijdragen

Veronica Reklame's


mart538

Aanbevolen berichten

Laat mij dan maar eens de advocaat van "de duivel" zijn. Ben net even snel door de cd's heen gezapt. Degene die ze heeft gemaakt heeft er zo te horen erg veel werk aan gehad. Ga maar eens 700 spotjes digitaliseren. Ik zou er bij voorbaat al geen zin in hebben. En hoeveel van die cd's zal zo iemand nou helemaal verkopen? Ik weet betere manieren om geld te verdienen.


Ik snap de boosheid/ergernis van Juul ook niet zo. De spots op de cd's komen zo te horen grotendeels van reclameburo's. Nou niet echt het cultureel erfgoed van Veronica dat hier in het geding is. Leven en laten leven zei m'n moeder altijd.

 

Ik merk ook aan de reacties dat mede-forumleden het prachtig vinden dat het hier wordt aangeboden. Dan is het gratis. Die mentaliteit heeft mij bijna m'n hobby, cd's verzamelen, gekost. En bijna alle winkels die cd's verkochten zijn verdwenen. Ik sta dan ook achter de regel dat op dit forum geen muziek mag worden aangeboden. 

 

Tot slot nog even wat "vloeken in de kerk". Ik gooi het bestand van Juul weg, en ga een bod uitbrengen. Hoef ik er niets meer aan te doen. Leven en laten leven.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Hans,

Ik begrijp uw reactie en in de grond hebt u gelijk.

Hoeveel mensen zijn daar eigenlijk in geinteresseerd ?

Maar de mensen die wel interesse voor dit medium hebben zijn wel heel gelukkig dat ze dit nu langs deze weg gratis kunnen krijgen.

Er is geen geld mee gemoeid en toch maak je mensen gelukkig.

Ik zelf bijvoorbeeld heb nog maar weinig betaald voor al dat moois en het maakt mij gelukkig.

Als ik tegen mensen zeg wat mijn hobby is ,namelijk alles verzamelen over de zeezenders ,kijken ze eens naar mij en daar mee is het gedaan.Dus zal ik mijn verzameling nergens kwijt kunnen .

Ik verzamel en binnen X aantal jaren zullen anderen dat wegsmijten.

Ik dank de mensen die hier regelmatig downloads plaatsen.

Leven en laten leven.

Grtjes Marnik

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hans van Rijswijk:

Laat mij dan maar eens de advocaat van "de duivel" zijn. Ben net even snel door de cd's heen gezapt. Degene die ze heeft gemaakt heeft er zo te horen erg veel werk aan gehad. Ga maar eens 700 spotjes digitaliseren. Ik zou er bij voorbaat al geen zin in hebben. En hoeveel van die cd's zal zo iemand nou helemaal verkopen? Ik weet betere manieren om geld te verdienen.


Ik snap de boosheid/ergernis van Juul ook niet zo.

 

1 uur geleden zei Hans van Rijswijk:

 

 

 

 

 

 

Dag Hans,

 

Kan jij even laten zien waar jij mijn boosheid-ergenis vindt ??????

 

"Halen we de wind uit de zeilen"  is dat boos ?

Er zitten nl ook nogal wat spots bij die wij intern hebben gemaakt en daar kwam nooit een reklameburo aan te pas.

 

En nog wat, ze komen niet van reklameburo's. Want die zeuren bij ons al jaren om spots die ze zelf niet hebben bewaard.

(nu ben ik ietwat narrig, klopt maar dat is meer naar jou en niet naar de aanbieder).

Want die laatste heeft ze ook maar gekocht. Ik heb ze al sinds december 2016.

 

Hopelijk hebben de mensen die ze gedownload hebben er wat aan, daar deed ik het voor.

Niet voor jou dus.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juul,

 

Dat was misschien dan een misvatting mijnerzijds. Ik vatte het zo op omdat je de cd's beschikbaar maakte om "de wind uit de zeilen van de aanbieder te halen". Dacht dus aan je snelle aanbieden ergernis of boosheid te bemerken. Omdat iemand geld probeert te verdienen aan iets dat te maken had met het Veronica uit jouw tijd. Kennelijk ligt het anders. Groet, Hans

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Hans van Rijswijk:

Beste Juul,

 

Dat was misschien dan een misvatting mijnerzijds. Ik vatte het zo op omdat je de cd's beschikbaar maakte om "de wind uit de zeilen van de aanbieder te halen". Dacht dus aan je snelle aanbieden ergernis of boosheid te bemerken. Omdat iemand geld probeert te verdienen aan iets dat te maken had met het Veronica uit jouw tijd. Kennelijk ligt het anders. Groet, Hans

 

 

 

 

Inderdaad Hans.

 

Ik maak mij alleen druk over zaken waar wij de rechthebbende van zijn.

En de echte reklame spots zijn dat niet.

 

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Juul:

 

 

Inderdaad Hans.

 

Ik maak mij alleen druk over zaken waar wij de rechthebbende van zijn.

En de echte reklame spots zijn dat niet.

 

Juul

Juul,

 

Ik denk "stiekem" die van de Puch bromfietsen wel!

 

Ook een blije Puch rijder, Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei maartenfransen:

Hartelijk dank Juul voor deze cd's 😊 Er zitten pareltjes tussen.

Maar eh... ik zie dat de set van de marktplaats-verkoper uit 9 cd's bestaat?

 

 

Die heb ik niet in ons Veronica archief.

Laten de Noordzee archief  mensen die maar "bewaren".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.