Spring naar bijdragen

H3-1974 07 00-gasten Tony Berk Rob Out


martinja

Aanbevolen berichten

Dankjewel, Martin. 

Ik zit hier weer met verbazing naar te luisteren. Joop de Roo (VARA/NOS, geloof ik) ontvangt Tony Berk en vervolgens Rob Out, kort voordat de bijl van "Harry" (van Doorn) valt. Op Hilversum III. 

Voor jongere luisteraars die de geluidskwaliteit dubieus vinden: zo klonken alle zenders indertijd 's avonds op de AM. En bovendien is dit, zo te horen, een meersporenband waar op de sporen 2 en 4 nog meer op staat, achterstevoren en op een andere snelheid. 

Ik zal verder niet ingaan op wie ik het sympathiekst vind overkomen, Tony B. of Rob O. 

Interessant bandje, dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor als presentator mijn radio held  Kees Buurman - †.  ( de uitvinder van o.a.  "Het Oog en Radio Tour"  "de Paul Meijer show en eerder de fameuze van Dam tot Dam loop………)   .Niet Joop, die presenteerde nooit.

 

Als ik Kees later wel tegenkwam toen ik ingeburgerd was was z'n begroeting steevast

";Hé ouwe piraat". Van hem kon ik dat hebben.

 

Please login or register to see this link.

 

Grappig trouwens om te horen dat Tony Berk het maar steeds heeft over "Ik en m'n Noordzee collega's'.

Wel een beetje een "mannetje", die Berk.

 

Morgen ga ik even verder luisteren.

 

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.