Spring naar bijdragen

Radio Marina Eindhoven - Guus ten Anker - eerste uitzending 1980


martinja

Aanbevolen berichten

  • 3 years later...

Hallo Martin, is alweer bijna 4 jaar geleden dat je dit postte, maar is dit dezelfde opname? Ik had m als Radio Groningen op de HDD ontdekt. Heb hier nog wat HDD's waar van alles en nog wat op staat Wordt nog wel wat uitzoekwerk Grts Eric

 

Radio Marina 1980-08-31 - Guus ten Anker show

Please login or register to see this link.

 

bewerkt door Eric
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Eric:

Hallo Martin, is alweer bijna 4 jaar geleden dat je dit postte, maar is dit dezelfde opname? Ik had m als Radio Groningen op de HDD ontdekt. Heb hier nog wat HDD's waar van alles en nog wat op staat Wordt nog wel wat uitzoekwerk Grts Eric

 

Radio Marina 1980-08-31 - Guus ten Anker show

Please login or register to see this link.

 

Hey hoi Eric. Ja, weet dit nog wel heel goed. Ja, het is dezelfde opname. Ik hoorde het de eerste seconden. Het was Marina Radio Eindhoven. Nou dat is wel heel spannend die hdd's - mocht er wat leuks uit voortkomen, altijd goed en bedankt. Wat leuk dat je er toch aan bent gekomen. Het is in Groningen opgenomen. Op de foto staat het studiootje van toen waarmee wel es live uitgezonden werd. De roto van de antenne zie je links.

 

Groetje,

Martin

studioRadioMarinaEindhoven1981 001.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Eric:

Hoi Martin, Leuk !! Dank voor de aanvulling. Lijkt op een oude Stolle of Channelmaster rotor. Zijn nu antiek 😄Ja, die HDD gaan hopelijk nog wat verrassingen opleveren, we zullen zien  Grts Eric

Ja Channelmaster.... Ben benieuwd Eric. Altijd dankbaar voor leuke opnames.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.