Spring naar bijdragen

radio city the tower of power


hans knot

Aanbevolen berichten

Duanne Eddy – Stalkin’. Dit nummer is afkomstig van een vroege LP van Duanne Eddy uit 1958, ‘Have twanggy guitar will travel’. Het werd op Radio City gebruikt voor een jingle ‘This is the Tower of power, the station that swings….’

 

Please login or register to see this link.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Henk:

Bedankt Nico. Heb nogmaals op youtube gezocht maar een 1.59 versie kan ik niet vinden.

 

Henk, het nummer duurt 2'23" op het label staat 1'59" dat op het label is gewoon niet juist, al die youtube filmpjes van dat nummer zijn rond 2'20"

 

Nico. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei nchuijg:

 

Henk, het nummer duurt 2'23" op het label staat 1'59" dat op het label is gewoon niet juist, al die youtube filmpjes van dat nummer zijn rond 2'20"

 

Nico. 

 

 

Inderdaad, dat kwam zo vaak voor dat "tijds verschil'. vooral bij USA persingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties!

 

Kan best dat op het label niet de juiste lengte staat. Ik ben altijd op zoek naar tunes, fillers en muziek die gebruikt is in jingles en spots. Ook ik denk dat in de Radio City jingle Stalkin' van Duane Eddy gebruikt is maar ben niet overtuigd van de versie, vandaar dat ik naar een andere op zoek ben. Wie weet kom ik die ooit nog eens tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.