July 21, 20187 yr RNI RSL 11 06 2001 Tony Allan This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
July 21, 20187 yr Da's een leuke opname, Martin! Als je op deze webpagina This is the hidden content, please Sign In or Sign Up wat naar beneden scrolt en dan op de foto van Tony Allan klikt, kun je een korte video-impressie van dat programma zien. Gefilmd door Bart Serlie
July 21, 20187 yr Author Ha die Ben - da's geweldig om te lezen - weet je vaak op je site geweest ben vroeger - leuk dat Bart dat heeft gedaan - ga ik bekijken En ja ... m'n server loopt nu voor het 15e jaar - lang volgehouden. Groetje, Martin
August 12, 20187 yr uh Ben mijn bloedsbroeder piraat Martinja aka Tom van Dauven is onverslaanbaar. Zelfs als ie doodziek in zijn kajuit ligt te kreunen gaat die Golden Radio server nog piratenradio programs rondspuiten en blazen Dit jaar lijkt het wel of daar alle zeezenders parkeren en uitzenden vanaf die server Dat stopt maar als die ouwe ziekelijke piraat de pijp uit is Waarde broeder de groeten van uw verwarde kapersvriend de ouwe zeerover de andere ziekelijke van het clubje Het ga je goed ik heb huh gesproken..de zeerover
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.