Spring naar bijdragen
henkjan2016

KWF op Kx en radio 2

Aanbevolen berichten

Vanaf 3 september zenden Lien en ik 24 uur per dag 5 dagen lang uit vanuit mijn pauperpaleisje. Dat doen we om geld in te zamelen voor KWF. 14-16 uur en de nacht zijn te volgen op Radio 2, de rest via radio2.nl en KX Radio. 

Nee je hoeft niet per verzoekje te betalen. Als we aan de start van elk uur 200 euro hebben verzameld, dan gaan we door. Als we het halen, eindigen we vrijdagavond met een Stenders & Van Inkel reunie.

We streven elke dag naar 1 legendarisch radioprogramma en verder worden we vast geholpen door collega's en artiesten. Nog los van wat er allemaal tussendoor kan gebeuren. Anything goes.

Oh ja. Caroline schaamt zich kapot voor mijn sfeerloze-wasserette-man-alleenwoning. Of je voor een weekie een paar leuke meubeltjes wilt uitlenen en gek maar waar... ze wil ook niet bij me in bed kruipen. Zelfs niet voor het goede doel 🤣

Weird. Maar als je een campertje voor de diva te leen hebt voor een weekie... Graag. Laat maar weten hieronder.

Voor de rest: we houden je op de hoogte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3691
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    J.V.DUINEN@HOTMAIL.COM

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.