Spring naar bijdragen

Bevoorrading 1978 Mi Amigo


Revenge85

Aanbevolen berichten

Vooral in het programma Baken 16 wordt er over de maaltijden ( lunch en avond eten) gesproken en dat zag er altijd goed uit , was dit fake of niet .Was de bevoorrading van de Mi Amigo in dit gedeelte van het laatste jaar wel goed ?? opvallend is ook dat de lieveling iedere week wordt ingesproken door Patrick V ( misschien waren de lievelingen voor 2 a 3 weken vooruit gepland?? De stemming aan boord was volgens mij in deze zomer bijzonder goed. Wie kan mij hier een deskundig😊antwoord op geven

bewerkt door Revenge85
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Dag Revenge85,

Het enige wat ik me nog herinner van die tijd dat is dat de muziek goed klonk.

Wekelijks stonden er in de kranten "bevoorrading Mi Amigo aangeslagen" of zoiets.

Die mensen hadden het zeer moeilijk.

Het kwam als een slag in mijn gezicht.

Daarom, als ik die "smeerlappen" van het gerecht een loer kon draaien zou ik ZEKER niet wachten, nu nog niet zelfs.

Ricky

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
Op 28-7-2018 om 07:24 zei Revenge85:

Vooral in het programma Baken 16 wordt in 1978 er over de maaltijden ( lunch en avond eten) gesproken en deze maaltijden zag er altijd goed uit , was dit fake of niet .Was de bevoorrading van de Mi Amigo in dit gedeelte van het laatste jaar wel goed ?? opvallend is ook dat de lieveling een paar wekenlang te voren ( in samenwerking met de collega's uit Spanje???) wordt ingesproken door Patrick V ( misschien waren de lievelingen voor 2 a 3 weken vooruit gepland?? , werd er voor betaald ???De stemming aan boord was volgens mij in deze zomer bijzonder goed. Wie kan mij hier een deskundig😊antwoord op geven.,

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.