Jump to content
dave76

Op zoek naar Top 40 10 april 1992

Recommended Posts

Beste leden. Ik ben al een poos op zoek naar de complete uitzending van de Top 40 van 10 april 1992.

Een 10 minuten fragment van deze uitzending is destijds in 2004 bij Radio Veronica uitgezonden tijdens een top 5 ter ere van het 50 jarig bestaan van de zender. In deze Top 40 special die een uur duurt praat Bart van Leeuwen met meerdere Top 40 jocks en laat hij oude fragmenten horen.

In deze special zitten dus wat fragmenten van die Top 40 van 10 april 1992.

Hopelijk heeft iemand deze uitzending compleet.

Hieronder vind je de link met de 10 minuten die men destijds liet horen van deze uitzending.

Please login or register to see this link.

• Like 4

Beeld en Geluid blijkt deze top 40-uitzending in zijn bezit  te hebben, maar mag deze om auteursrechtelijke redenen niet vrijgeven;  zie link Please login or register to see this link. ..

De VOO was destijds gewoon nog een publieke omroep, dus ik snap niet helemaal waarom Beeld en Geluid deze opname niet (tegen betaling) vrij zou mogen geven.....

Gr, Melle

• Sad 1

Ik heb hem inderdaad zien staan. Het slaat nergens op dat hij niet te koop is. Dus moet ik mijn hoop op onze club hier vestigen.

Als deze ook nog een keer online mag, dan erg blij ook - heb er wat gemist door de drukte en omstandigheden van vorig jaar (die doorlopen)

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,154
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Mic86
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.