Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo Augustus 1978, Erik de Zwart


dave76

Aanbevolen berichten

In z'n boek "40 Topjaren"  vertelt hij dat hij de Mi Amigo - studio in Playa de Aro bezocht en daar Rob Hudson ontmoette. Hij mocht toen een proefprogramma maken voor Radio Caroline. Ik denk dat hij Radio Mi Amigo bedoelt want er was toen nog geen sprake van een Nederlandstalige service van Radio Caroline. Ik heb ook wel eens een interview van hem gelezen waarin hij zegt dat hij wat Jingle's voor Mi Amigo ingesproken had. Hij mocht er zelfs blijven als DJ, maar deed dat niet omdat hij het te druk had met zijn drive-in-show. 1 jaar later heeft hij alsnog een aantal weken op de MV Mi Amigo gebivakkeerd, maar nu voor het inmiddels gestarte Radio Caroline, als Paul de Wit.

bewerkt door thijs5326
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah kijk eens aan. Het complete uur. Ik had slechts een paar minuten. Ik herinner me ook nog een jingle die hij insprak voor de Drive Inn show, volgens mij ook opgenomen in 1978. Deze jingle was te horen in een montage tijdens Erik's afscheid op Radio 538 in 2002.

 

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-7-2018 om 22:58 zei Albatrosstudio:

Foto bovenstudio juni 1977 c Douwe Dijkstra

N 00398.jpg

 

Leuke foto Douwe,

Welke bovenstudio zien we hier (van Caroline?) en wat zijn eigenlijk die 2 apparaten boven het linker horizontale mengpaneel en het apparaat links naast de LP's. Weet iemand dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei victorR:

 

Leuke foto Douwe,

Welke bovenstudio zien we hier (van Caroline?) en wat zijn eigenlijk die 2 apparaten boven het linker horizontale mengpaneel en het apparaat links naast de LP's. Weet iemand dat?

Dit is de bovenstudio van Radio Mi Amigo in Playa de Aro. In hetzelfde gebouw alleen moest je er buitenom naar toe. Hier was ook de discotheque. In deze studio werden produkties gemaakt en nam Haike Debois haar voicetracks op voor Schijven voor Bedrijven. Links naast het cassettedeck staan twee spot masters.

1 minuut geleden zei Albatrosstudio:

 

 

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.