Spring naar bijdragen

Radio Caroline - augustus 1979


Vincent

Aanbevolen berichten

Bij de wissel Marc/Herman werd het weer Schoonschip.  Dit was de laatste boordperiode voor Herman. Hij keerde niet meer terug. Wat ik begrepen heb is dat hij werd ontslagen toen hij van boord kwam omdat hij een nieuwsuitzending van Hilversum heeft uitgezonden ipv deze zelf te hebben voorgelezen. Een opname ter bevestiging dat dit heeft plaatsgevonden heb ik niet. Het zou ook zo maar kunnen zijn dat deze naamswijziging door Herman is gedaan zonder overleg. Na de wissel Herman/Rob werd het weer Baken 16.

 

En samen met Rob Hudson keerde ook Kees Borrell weer terug op de MV.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-8-2018 om 08:25 zei Vincent:

 

Hierbij een langere versie gedateerd 21 augustus 1979. Ik denk dat dit ook juist is. Van de 21e zijn er geen opnames, van de 10e wel. 

 

Please login or register to see this link.

 

Opmerking bij dit fragment:

  • Radio Caroline terug in de lucht met Nederlands programma op ongebruikelijk tijdstip.
  • Stephen Bishop straks om 20:00 (UK-tijd).
  • Engelse nummers: 31 urgent.
  • Nederlandse nummers: 65 betreffrende 69, 65 betreffende 70 voorlopig 68.
  • twee dagen windkracht 9.
  • Weer in de lucht sinds 20:30.

Fragment loopt van 2043 tot 2105 met Ad Roberts, Herman de Graaf en Stephen Bischop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-8-2018 om 16:06 zei Vincent:

Wat ik begrepen heb is dat hij werd ontslagen toen hij van boord kwam omdat hij een nieuwsuitzending van Hilversum heeft uitgezonden ipv deze zelf te hebben voorgelezen. 

 

Dit voorval vond plaats op 19 augustus om 15:00 uur. Een uurtje later werd het geheel nog eens dunnetjes over gedaan, maar nu met het nieuws van Mi Amigo 272 met Ben van Praag. Caroline trachtte diezelfde dag ook een linkup tot stand te brengen met de Magdalena, maar dat lukt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Jan-Fre:

 

Dit voorval vond plaats op 19 augustus om 15:00 uur. Een uurtje later werd het geheel nog eens dunnetjes over gedaan, maar nu met het nieuws van Mi Amigo 272 met Ben van Praag. Caroline trachtte diezelfde dag ook een linkup tot stand te brengen met de Magdalena, maar dat lukt niet.

Beetje kinderachtig om iemand daarom te ontslaan.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2018 om 01:05 zei Jan-Fre:

 

Dit voorval vond plaats op 19 augustus om 15:00 uur. Een uurtje later werd het geheel nog eens dunnetjes over gedaan, maar nu met het nieuws van Mi Amigo 272 met Ben van Praag. Caroline trachtte diezelfde dag ook een linkup tot stand te brengen met de Magdalena, maar dat lukt niet.

 

De linkup poging was tijdens het Zondagmiddagmatinee met Ad Roberts en Stephen Bishop. Dit kan je terugluisteren in de opnames die Hans heeft geplaatst. Maar heeft iemand ook het deel van Zondagmiddagmatinee waar beide nieuwsitems in zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Vincent:

 

De linkup poging was tijdens het Zondagmiddagmatinee met Ad Roberts en Stephen Bishop. Dit kan je terugluisteren in de opnames die Hans heeft geplaatst. Maar heeft iemand ook het deel van Zondagmiddagmatinee waar beide nieuwsitems in zitten?

Ik heb wel (op tape) het nieuws van 15h op Mi Amigo 272, dat zou dan dus een uur later op Caroline 319 zijn herhaald

1572. Mi Amigo 272 Jerry Hoogland, news at 15h and Eric Mes Soul Party 19‑8‑79      35'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.