Spring naar bijdragen

miamigo-259 voor of tegen-1


martinja

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

 259 voor of tegen dat is vermoedelijk gebaseerd op een rijm van mijn hand ? zeker weet ik dat niet maar het lijkt volgens mij niet anders. En nee het was ook niet in 1975 want toen zat Mi Amigo nog niet in Spanje ligt eraan natuurlijk welke periode van dat jaar ? Die rijm heb ik geschreven ergens in 1976 moet dat geweest zijn. Dat had ik ingezonden bij de Mi Amigo Fanblad. Jammer dat ik gen copie van dat blad bewaard heb.

 

Ik zit het af te luisteren en zit te twijfelen dat ik wel een verkeerd voor heb ? dat het 75 was en niet 76. Sorry.

 

Wanneer is het Mi Amigo Fanblad opgericht ? dan is het voor mij dan wel duidelijk.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mi Amigo zat in maart 1975 al in Spanje.

 

Onderstaand de data van de eerste en laatste "259 voor of tegen"

 

455. Mi Amigo 259 First Voor of tegen Peter van Dam/Joop Verhoof 27‑4‑75       123'

472. Mi Amigo 259 Last 259 Voor of Tegen with a statement of Stan Haag that the Veronica magazine wrote nonsense about him and also the introducing of Michelle on Mi Amigo Peter van Dam and Joop Verhoof 29‑6‑75            120’

 

Het Mi Amigo Fanblad kwam pas later. Het eerste fanblad van de eerste jaargang is van April-Mei-Juni 1976.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 5-10-2018 om 13:13 zei Albatrosstudio:

Mi Amigo zat in maart 1975 al in Spanje.

 

Onderstaand de data van de eerste en laatste "259 voor of tegen"

 

455. Mi Amigo 259 First Voor of tegen Peter van Dam/Joop Verhoof 27‑4‑75       123'

472. Mi Amigo 259 Last 259 Voor of Tegen with a statement of Stan Haag that the Veronica magazine wrote nonsense about him and also the introducing of Michelle on Mi Amigo Peter van Dam and Joop Verhoof 29‑6‑75            120’

 

Het Mi Amigo Fanblad kwam pas later. Het eerste fanblad van de eerste jaargang is van April-Mei-Juni 1976.

 

Ja en daar ben ik dus inmiddels ook achter gekomen. Dat het fanblad na die programm's is gekomen. En dus dat rijmpje wel vandaar is gejat zal ik het maar beleefd noemen. haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.