Spring naar bijdragen

Veronica R3 Vr 30.11.1990 Top 70 Van De Jaren 70 - 09-15uur #Erik de Zwart #Rob Stenders #Peter Holland


Gast Max

Aanbevolen berichten

  • 2 years later...
20 uur geleden zei Marruk:

Hey man hartelijk dank, ook voor alle andere files, ik ben idd lekker bezig haha, is gewoon te leuk dit allemaal.

 

Ik ga snel weer verder kijken of ik nog iets interessants tegenkom haha.

Je bent inderdaad lekker bezig. Zelfs zo lekker dat je alle andere postings van andere leden compleet wegdrukt. Dat je aanvragen doet voor een re-upload van een programma is prima, dat heb ik ook weleens gedaan maar gister zag ik een complete pagina met allemaal aanvragen van jou. Daardoor verdween alles van andere leden naar de tweede pagina. Doe er gewoon 2 a 3 per dag, zo krijgen andere leden ook hun kans om een nieuwe mooie share een poosje op de eerste pagina te houden.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.