Spring naar bijdragen

On line radio 192


Juul

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Juul:

 

Please login or register to see this link.

 

Een kort en enigszins oppervlakkig interview. Het geeft in het kort  wel een impressie weer van de mannen achter Radio 192.

Ik heb uiteraard op ze gestemd en hoop dat deze 'laatste der Mohikanen' een award krijgen, voordat ze hun houten jas aantrekken...

 

De lijst van favoriete online deejay's is wel ontzettend uitgebreid. Wellicht een nominatie systeem invoeren ?

 

De jury heeft overigens wel een 'WC eend' in huis. Erik de Zwart. 

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Tino:

Misschien mis ik iets, maar op welk online-station draait Erik?

 

Het' WC eend' gehalte zit hem in de jury, waar Erik deel van uit maakt. Als het op een beoordeling komt of Radio 192 in aanmerking komt voor een award dan is hij bevooroordeeld, omdat hij een Veronica hart heeft en werkt voor de Stichting Norderney.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Het' WC eend' gehalte zit hem in de jury, waar Erik deel van uit maakt. Als het op een beoordeling komt of Radio 192 in aanmerking komt voor een award dan is hij bevooroordeeld, omdat hij een Veronica hart heeft en werkt voor de Stichting Norderney.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

Werkt Erik voor de Stichting Norderney Leendert ? Weet je meer dan ik…………..

Je doet nu een "Trumpje"……….

 

 

 

1 uur geleden zei Harm ten Brink:

Hoewel terzijde, ik was nogal verbolgen over het feit dat ALLEEN online radio stations mee mogen doen.

Mensen met een stream en LPAM zender vallen dus buiten de boot.

En dat terwijl je rustig kunt stellen dat de AM weinig tot geen luisteraars genereert.

Maar ach, waar gaat het eigenlijk over...

 

 

Even een reactie naar "redactie Spreekbuis" dan maar Harm. 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Juul:

Werkt Erik voor de Stichting Norderney Leendert ? Weet je meer dan ik…………..

Je doet nu een "Trumpje"……….

 

Volgens mij doe ik geen 'Trumpje',  en ook geen' Ruttetje' (is nog erger)

 

Erik is misschien niet een bezoldigd medewerker, maar verleent toch allerlei diensten.  Enkele schieten te binnen:  voice-over op 192TV,  het presenteren van een popquiz tijdens een Veronica dag in Lapershoek,  presentatie van clips op 192TV, woordvoerder voor de Stichting

Norderney ten tijde van  het nieuws dat het schip naar Groningen zou gaan.

 

Er zijn dus veel kruisverbanden tussen Erik de Zwart, Radio Veronica, Stichting Norderney ,Radio 192 en 192TV . Als hij moet beoordelen of Radio192 een award krijgt, zal hij de schijn van bevooroordeling tegen hebben en dus  als een 'WC eend' worden gezien.

 

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

 

Volgens mij doe ik geen 'Trumpje',  en ook geen' Ruttetje' (is nog erger)

 

Erik is misschien niet een bezoldigd medewerker, maar verleent toch allerlei diensten.  Enkele schieten te binnen:  voice-over op 192TV,  het presenteren van een popquiz tijdens een Veronica dag in Lapershoek,  presentatie van clips op 192TV, woordvoerder voor de Stichting

Norderney ten tijde van  het nieuws dat het schip naar Groningen zou gaan.

 

Er zijn dus veel kruisverbanden tussen Erik de Zwart, Radio Veronica, Stichting Norderney ,Radio 192 en 192TV . Als hij moet beoordelen of Radio192 een award krijgt, zal hij de schijn van bevooroordeling tegen hebben en dus  als een 'WC eend' worden gezien.

 

 

Salut

Leendert

Jonge jonge Leendert.

 

192TV is geen activiteit van Stichting Norderney (wij hebben een licentie gegeven voor gebruik naam)

 

Erik is geen woordvoerder geweest van de Stichting Norderney

(wel van mevrouw de eigenaar van de Norderney, zij heeft niks te maken met onze Stichting en wij hebben dus niks te maken met haar.)

 

En Erik komt wel eens langs bij ons in Lapershoek, ja en? Kom op Leendert.

Erik z'n belangen in de media zijn groter dan dat ie ons meer steunt dan anderen.

(Ik merk dat je Erik niet echt kent )

 

Ik had wat meer ter zaken doende en met feiten ondersteunde opmerkingen verwacht, juist van jou ipv  zo maar wat uit de losse heup "geschiet".

 

Warm hé daar in Frankrijk.

 

 

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Juul:

Ik had wat meer ter zaken doende en met feiten ondersteunde opmerkingen verwacht, juist van jou ipv  zo maar wat uit de losse heup "geschiet".

 

Warm hé daar in Frankrijk.

 

Zeer gewaardeerde Juul,

 

Om met het laatste te beginnen. Ja, het is 'vervelend' warm. Iedere dag 30-34 graden. Het voornaamste probleem is de nachttemperatuur. Die zakt  niet onder de 26 graden.

 

Ik heb ieder jaar  last van de 'zomerdip'. Ik vind het te warm, er is te veel herrie,  veel files door de drukte van toeristen etc. 

De Cote d'azur is dan een soort onleefbare enclave voor mij geworden. 

 

Gelukkig is  het hele huis voorzien van airco en dat verlicht aanzienlijk de 'pijn'. Ik slaap  daardoor als een 'beer'.  Begin vroeg in de ochtend en stop dan rond de middag.

 

Dan je opmerkingen over het' losse geschiet uit de heup'.  Ik zat er dan naast met het woordvoerderschap  van Erik, maar de overige beweringen kloppen.

 

Wie weet nu hoe het precies zit met de licentie van 192 TV ? Alles draait tegenwoordig om 'beeldvorming'

 

Het gaat mij er niet om Erik in een kwaad daglicht te stellen, maar aan te geven dat een 'gemiddeld mens' denkt zoals ik. 

 

Als Radio 192 een award krijgt, dan zullen er altijd commentaren zijn van de niet winnaars dat het 'doorgestoken' kaart is, omdat Erik een hechte band met radio 192 heeft.

 

Dat is het enige wat ik duidelijk probeer te maken. Ik begrijp dat hij goede intenties heeft, maar de valkuil van de 'verstrengelingen van belangen' ligt op de loer.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk nu is het al wat genuanceerder Leendert.

En wat iedereen er van denkt is toch niet tegen te houden. Zo is het nu eenmaal.

 

Het is net als het verhaal dat de Norderney is blijven liggen tot 18 april omdat het goed uitkwam.

Onzin, en het was  op die datum en tijd hoogwater. Plus het verhaal van de bergings inspecteur van Smit-Tak. ( zie :  Please login or register to see this link.   )

Ik kon jaren lang "lullen als Brugman" maar het bleef maar rondgaan.

 

Ook het feit dat wel piraat waren volgens sommigen, precies hetzelfde. Klopt niet.

 

Nu het weer, hier kregen we vanmiddag 24 mm regen in de meter. Da's mooi, maar helpen doet het niet echt.

De nachttemperatuur is soms ook hoog. De vochtigheid valt mee, gelukkig.

 

Hier is het ook erg druk op de Veluwe en ook in de winkels. De Veluwe is ook één grote camping.

Is goed voor de middenstand. Maar veel van die mensen "dumpen" hun overtollig spul in het bos en dan kom ik dat weer tegen. (koelkasten, kastjes, vuilniszakken etc.etc.)

En dan de blikjes RedBull van de fietstoeristen.

 

Nog een paar weken en dan is de vacantie weer over en zijn de campinggasten weer terug " naar het Westen"...

Sterkte daar. ( wie weet zien we je nog wel eens terug).

Een vriend van mij is net terug na 20 jaarFlorida,"Nederland is toch zo slecht niet, zeker als je wat ouder wordt….zei hij"

 

Groet,

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-8-2018 om 11:31 zei Harm ten Brink:

Hoewel terzijde, ik was nogal verbolgen over het feit dat ALLEEN online radio stations mee mogen doen.

Mensen met een stream en LPAM zender vallen dus buiten de boot.

En dat terwijl je rustig kunt stellen dat de AM weinig tot geen luisteraars genereert.

Maar ach, waar gaat het eigenlijk over...

Dus Paradijs mag dus wel mee doen, alle zenders staan noodgedwongen uit. Wel een stream.

Regels verzonnen door mensen die het net niet helemaal begrijpen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk heb ik op 192 Radio gestemd. Voor mij nog altijd een genot omdat de muziek keus zo geweldig is. En ik heb een plekje om nog iets van het oude Veronica te horen. Op mijn Internet radio staat hij in de voorkeuze hoor.
Ik wil graag dat Ad beseft hoezeer zijn moeite gewaardeerd wordt. Hulde aan alle mensen die programma s maken op 192 radio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Hoi Juul,

 

Leuk dat je mijn artikel over de bergingsinspecteur van Smit Tak noemt in je bericht.

 

Wie geïnteresseerd is in het hele interview met hem over de berging van de Norderney moet maar een seintje geven, met opgave van een e-mailadres. Ik kan het dan als pdf- of jpg-bestand toesturen.

 

Piet.

 

'Seintjes' voor het interview kunnen worden gestuurd naar mijn e-mailadres: media(at)planet.nl.

 

Ik kan het bestand helaas niet hier plaatsen vanwege de grootte van het bestand. 

 

Piet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Hoi Juul,

 

Leuk dat je mijn artikel over de bergingsinspecteur van Smit Tak noemt in je bericht.

 

Wie geïnteresseerd is in het hele interview met hem over de berging van de Norderney moet maar een seintje geven, met opgave van een e-mailadres. Ik kan het dan als pdf- of jpg-bestand toesturen.

 

Piet.

 

 

Ere wie ere toekomt Piet. samen met het stukje audio op de website is het een kompleet verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-8-2018 om 15:00 zei Piet van der Vooren:

Leuk dat je mijn artikel over de bergingsinspecteur van Smit Tak noemt in je bericht.

 

Dag Piet,

 

Het is niet alleen leuk, maar ook interessant, omdat deze Hans Walenkamp van Smit de' baas'  van mijn schoonvader was.

Hans  kwam af en toe bij hem thuis in Maassluis.

 

Mijn schoonvader is helaas te vroeg overleden(55) aan een hartaanval op het toilet bij Smit aan de haven van Maassluis. Hij had echte zeebenen en mijn vrouw heeft ze ook meegekregen. Die is nog nooit zeeziek geweest. Ik had er eerder last van. Het zit dan dus blijkbaar toch in het DNA... 

 

Salut

Leendert

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.