Spring naar bijdragen

vintage radio Vlissingen


Jean-Pierre De Zeerover

Aanbevolen berichten

14 aug. 07.00 - 16.00 uur: 
Dag van de Britse Zeezenders uit de 60's op Vintage Music Radio 1485 khz AM vanuit Vlissingen www.vintagemusicradio1485.nl

aug.14th 06.00 - 15.00 uur:
British Offshore 60's Radioday on Vintage Music Radio 1485 khz AM from Vlissingen 
www.vintagemusicradio1485nl

 

Ik heb de website bezocht

Zie er een radiotje staan om te luisteren om aan te klikken

een aparte url streamlink heb ik niet

Maar werkt niet !

Iemand wel?

 

Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na nog wat rondspeuren

 

NORDERNEY192 NIEUWS:

14 augustus 1967

Geplaatst op 14 augustus 2018

Van 12 tot 15 uur op 192 Radio aandacht voor het verdwijnen van Radio London op 14 augustus 1967.

Extra! Extra! Van 16 tot 17 uur een Big L Special van Rob Stenders.

---------------------------------------

Extra Gold

 

Dinsdagmiddag 14 augustus - Paul van der Mark neemt je mee terug naar augustus 1967. De muziek uit de periode dat de Engelse zeezenders hun laatste muzikale adem uitbliezen komt van 16:00 tot 19:00 uur weer tot leven in een 3 uur durende special met Paul van der Mark. Uit de hitlijsten van Radio 270, Scotland, London en Caroline is een Top 50 samengesteld die de sfeer van toen op de radio optimaal weergeeft. Uiteraard gelardeerd met de jingles, anekdotes en achtergrond informatie van toen goed voor 3 uur lang nostalgisch luisterplezier!

 

teksten van de radiowebsites

 

Weinig of geen aandacht aan offshore 14 augustus alhier op het forum . Of zie ik iets niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

14 aug. 07.00 - 16.00 uur: 
Dag van de Britse Zeezenders uit de 60's op Vintage Music Radio 1485 khz AM vanuit Vlissingen www.vintagemusicradio1485.nl

aug.14th 06.00 - 15.00 uur:
British Offshore 60's Radioday on Vintage Music Radio 1485 khz AM from Vlissingen 
www.vintagemusicradio1485nl

 

Ik heb de website bezocht

Zie er een radiotje staan om te luisteren om aan te klikken

een aparte url streamlink heb ik niet

Maar werkt niet !

Iemand wel?

 

Jean-Pierre

op diverse XP computors slaag ik er niet in om er klank uit te krijgen. Op Windows 10 computors lukt het wel, maar daar wil mijn Xstreamradio opname niet op werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar als ik naar de website ga  Please login or register to see this link.

dan hoor ik direct muziek.  Hoef nergens op te klikken.

 

Mijn systeem : MacBook OSX  browser: Waterfox

 

Ik heb ook een Mac. Geen enkel probleem. De stream en laag vermogen radiostation zijn  opgezet door  voormalig radio Monique discjockey Jan Veldkamp. Bij de burgerlijke stand ingeschreven als Jan Parent.

 

Goede muziek en het beluisteren zeker waard.

 

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de info

ik en Bert kennen Jan al van in de tijd van Radio Kompas begin 80s,  jammer dat we niet kunnen luisteren naar zijn station.

Zelf gebruik ik XP en Vista , computers en heb geen Mac

 

Een streamlink zou inderdaad handig zijn

En hopende dan dat hij ook werkt in het gratis super StreamWriter programma

waarmee ik werk

om diverse streamlinks in te voeren

je kunt luisteren, opnemen op hetzelfde ogenblik van diverse stations die bv op hetzelfde ogenblik aandacht geven aan zeezenders enz..

4 stations bv die aandacht besteden op dezelfde uren , geen probleem

je kunt ook dag uur maand instellen om automatisch op te nemen

 

Vriendelijke groeten radiogenoten

 

Och ja dat radiotje zie ik op off staan

verspringt ook wel eens naar play maar meld dan Netwerkfout

zomaar muziek horen als je de website aanklikt werkt dus niet

Veel plezier voor jullie

 

Groeten, Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei rob68:

@ruudam

De directe link: Please login or register to see this link.

@ruudam

Bovenin, in de balk van de shoutcastserver staat LISTEN, daarachter zit de .pls en als je die opslaat kun je hem in diverse players openen.

 

Toevallig hoorde ik trouwens een aantal commercials, wat een verademing, doet me denken aan de (zeezender) Veronica.

 

Tja en dat de ene Windhoos hem wel opent en de andere niet .................. typisch Windhoos. Probleem doet zich bij meerdere internet stations voor. In Linux echter geen probleem.

 

Rob V.

 

bewerkt door Rob Veld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.